چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری کرمانشاه برگزار می‌شود

چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان نظام پرستاری استان کرمانشاه گفت: چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری کرمانشاه در جمعه ۲۹ خرداد همزمان با سایر استان‌های کشور برگزار می‌شود.

علی‌اکبر‌ و‌یسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات نظام پرستاری در نظر‌ گرفته شده و این انتخابات از ساعت 8 تا 18 روز جمعه 29خرداد ماه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان نظام پرستاری کرمانشاه این انتخابات را چهارمین دوره انتخابات در حوزه نظام پرستاری اعلام و افزود: 26 نامزد برای شرکت در انتخابات تائید صلاحیت شده‌اند که از این تعداد 6 نفر پرستار، 2 نفر بهیار و یک نفر هو‌‌ش‌بر برای هیات مدیره سازمان نظام پرستاری کرمانشاه انتخاب می‌شوند.

و‌یسی بیان کرد: در همه بیمارستان‌های استان کرمانشاه صندوق‌های رای گیری قرار می‌گیرد و براساس نیاز شش صندوق سیار، چهار صندوق ثابت در شهرستان‌ها و یک صندوق سیار در سطح بیمارستان‌های شهرستان‌ها و یک صندوق سیار در کرمانشاه و یک صندوق ثابت نیز در ساختمان شماره دو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه استقرار می‌یابد.

وی با بیان اینکه تائید صلاحیت نامزدها از سوی هیات نظارت سازمان نظام پرستاری، دادستانی، ثبت احوال و سایر مراجع مربوطه انجام شده است، عنوان کرد: تبلیغات نامزدها به مدت یک هفته از 21 تا 27 خرداد ماه انجام می‌شود و نامزدها باید در این مدت خود را به جامعه نظام پرستاری جهت اخذ رای معرفی کنند.

وی با بیان اینکه نامزدها باید براساس قوانین و رعایت اصول اخلاقی و صنفی تبلیغات انتخاباتی را در زمان مشخص به پایان برسانند، بیان کرد: تمامی کسانی که در نظام پرستاری دارای کارت عضویت یا دارای معرفی نامه معتبر از نظام پرستاری هستند برای رای گیری صلاحیت شرکت در انتخابات را دارند.

رئیس سازمان نظام پرستاری استان کرمانشاه افزود: نتایج نهایی این انتخابات 31 خرداد ماه از جانب هیات نظارت بر انتخابات به جامعه نظام پرستاری اعلام می‌شود.

انتهای پیام / آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon