۲۲ کاندیدا در چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری تویسرکان رقابت می‌کنند


22 کاندیدا در چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری تویسرکان رقابت می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان گفت: انتخابات چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری تویسرکان از ساعت ۸صبح امروز آغاز و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد.

سید‌ حسن حسینی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان، اظهار داشت: این انتخابات همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است که در استان همدان نیز در شهرستانهای همدان، ملایر، نهاوند و تویسرکان برگزار شده است.

وی کل پرستاران شهرستان را بیشتر 350نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 217 نفر عضو نظام صنفی پرستاران و واجد شرایط برای رأی دادن هستند.

حسینی‌زاده با اشاره به رقابت 22 کاندید در این انتخابات، افزود: پس از رأی گیری 9نفر برنده انتخابات به بعنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب می‌شوند که از این تعداد 6پرستار، 2بهیار و یک تکسینین اتاق عمل(هوشبری) است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان با تأکید بر اینکه این انتخابات هر 4سال یکبار برگزار می‌شود، افزود: پس از اتمام زمان انتخابات و شمارش آراء برگزیدگان به مدت 4 سال در نظام صنفی پرستاری فعالیت می‌کنند.

 وی با اشاره به برخی از وظایف نظام پرستاری گفت: همکاری در تعیین و تأمین استانداردهای آموزشی در سطوح مختلف پرستاری، همکاری در تهیه و تعیین تعداد و نحوه پذیرش دانشجویان پرستاری، همکاری در تعیین استاندارهای خدمات و شرح وظایف رده‌های مختلف پرستاری و تعیین ضوابط برای صدور، تمدید و یا لغو کارت عضویت در سازمان از جمله این وظایف است.

 انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon