چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری در استان ایلام برگزار شد


چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری در استان ایلام برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری با حضور پرسنل پرستار، بهیار، اتاق عمل، بیهوشی و فوریت ها در در استان ایلام برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، علی دلپیشه در حاشیه برگزاری چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری در ایلام، اظهار داشت: قشر پرستار در جامعه به عنوان دسوزان و زحمت کشان حوزه سلامت همواره مورد تکریم مردم قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه خدمات شبانه‌روزی پرستاران بر هیچ فردی پوشیده نیست، افزود: در دین مبین اسلام نیز پرستاری و مراقبت از افراد بیمار و رنجور به عنوان یک ارزش معنوی برشمرده شده است و علامه طبابایی در خصوص تکریم قشر پرستار فرموده‌اند که حاضرم هفتاد سال عبادت خود را با یک شب پرستاری از بیمار معاوضه کنم.

وی برگزاری این انتخابات نظام پرستاری را گامی مثبت و مؤثر در راستای احقاق حق این قشر دانست و تصریح کرد: به طور قطع این انتخابات می‌تواند در تصمیم گیری‌هایی که برای این قشر اتخاد می‌شود، نقش مثبتی داشته باشد و امید است با همدلی و همکاری و بهره گیری از تجارب ارزنده منتخبان و نمایندگان نظام پرستاری و دیگر پرستاران در استان جایگاه پرستاری در استان را نسبت به گذشته ارتقاء بخشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در خاتمه سخنان خود ضمن تقدیر از حضور قشر پرستار دانشگاه در انتخابات نظام پرستاری عنوان کرد: انشاء الله که این انتخابات و نتایج آن منشاً خیروبرکت برای حوزه سلامت استان باشد و بتوانیم با یاری خداوند متعال خدمات شایسته‌ای را به مردم استان تقدیم نماییم.

مدیر دانشگاه علوم پزشکی و رئیس هیئت اجرایی انتخابات نظام پرستاری استان ایلام نیز در این مراسم اظهار داشت: چهارمین دوره این انتخابات در استان ایلام در 9 شعبه اخذ رأی در استان در حالی برگزار  می‌شود که 3 شعبه در شهرستان ایلام و مابقی در شهرستان‌های استان اسقرار دارند.

سعید رضا جوهری افزود: در انتخابات نظام پرستاری استان پرسنل پرستار، بهیار، اتاق عمل، بیهوشی و فوریت‌ها شرکت کرده‌اند که از میان نامزدهای انتخاباتی 9 نفر به عنوان نمایندگان نظام پرستاری انتخاب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از میان 27 نامزد انتخاباتی تعداد 9 نفر شامل 8 پرستار و یک بهیار انتخاب می‌شوند.

دل پیشه رئیس دانشگاه، چراغی عضو هیئت نظارت و نماینده فرمانداری شهرستان ایلام، جوهری رئیس هیئت اجرایی انتخابات نظام پرستاری از محل صندوق‌های محل اخذ رأی در بیمارستان‌های حضرت امام خمینی (ره)، شهید مصطفی خمینی و آیت الله طالقانی شهر ایلام بازدید کرده و با عوامل اجرایی این انتخابات دیدار و گفت وگو کرده و از نزدیک در جریان روند اخذ رأی در شعبه‌های مستقر در  آنان قرار گرفتند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon