تولید نخ در کارخانه نساجی فردوس به ۱۱ تن در روز رسید

تولید نخ در کارخانه نساجی فردوس به 11 تن در روز رسید

خبرگزاری تسنیم: مدیر نساجی فردوس از تولید روزانه ۱۱ تن نخ در این کارخانه خبر داد و گفت: فعالیت نساجی فردوس موجب توسعه اقتصادی شهرستان شده است.

سید رحیم شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: تولیدات این کارخانه شامل روزانه 11 تن انواع نخ، 4 تن پارچه و هزار تکه لباس است که این چرخ تولید زیر نظر 250 نفر کارگر و مهندس صورت می‌گیرد.

وی افزود: تولیدات این کارخانه شامل نخ، پارچه، لباس‌های بچگانه، زنانه، مردانه و پارچه‌های گردباف برای لباس زیر است و مشتریان کارخانه اغلب راننده‌ها و مسافران از شهرهای کرمان، سیرجان، شیراز و اصفهان و مشهد هستند که در محور فردوس مشهد تردد می‌کنند.

شکوری با اشاره به فروشگاه تولیدات نساجی فردوس بیان کرد: 30 درصد محصولات این فروشگاه تولید کارخانه نساجی فردوس است که در جنب این فروشگاه قرار دارد و صادرات داخلی تولیدات کارخانه بیشتر به شهرهای اطراف از جمله تهران، اصفهان، خراسان، آذربایجان و شمال ایران است.

وی تصریح کرد: همچنین پنبه لازم برای کارخانه از مزارع بشرویه، سرایان، بجنورد و کشور پاکستان تأمین می‌شود که مواد مصرفی کارخانه شامل 3 هزار تن مواد مصنوعی و طبیعی است.

مدیر تولید کارخانه نساجی فردوس بیان کرد: علاوه بر کارآفرینی این کارخانه برای 250 نفر مهندس و کارگر، زمینه ایجاد اشتغال برای راننده‌ها و مغازه داران نیز فراهم شده است.

شکوری فعالیت این کارخانه را در شهرستان فردوس عامل توسعه اقتصادی دانست و گفت: مجموع حقوق کارکنان کارخانه 300 میلیون تومان در ماه است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon