۵۰۰ دقیقه ویژه برنامه‌های آزادسازی مهران از صداوسیما پخش شد

500 دقیقه ویژه برنامه‌های آزادسازی مهران از صداوسیما پخش شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام گفت: ۵۰۰ دقیقه ویژه برنامه‌های آزادسازی مهران از صداوسیما پخش شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت الله رحیم زاد امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برنامه‌سازی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیان رشادت‌های مردم سرافراز و ولایتمدار ایلام از اولویت‌های رسانه استانی است.

وی با اشاره به پوشش زنده بیش از هشت مورد یادواره شهدا در مناطق مختلف استان ایلام، افزود: پوشش برنامه‌های ویژه دفاع مقدس و راهیان نور در استان از برنامه‌های صداوسیمای مرکز ایلام است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام همچنین با تبریک سالروز پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات کربلای یک و آزادسازی مهران قهرمان عنوان کرد: برنامه‌ریزی در راستای انعکاس مطلوب ارتباط مناسب با شبکه‌های ملی واستانی و سایر مراکز صدا و سیما از مهمترین فعالیت های رسانه استانی در پوشش مراسم گرامیداشت هفته پایداری و آزاد سازی مهران است.

رحیم‌زاده به ارتباط زنده با شبکه های اول سیما،دوم سیما، شبکه خبر،شبکه شماو شبکه های استانی کرمان، اصفهان ، خراسان رضوی، بوشهر، چهارمحال بختیاری، لرستان، مرکزی وسمنان اشاره کرد و گفت:در جریان پوشش مراسم گرامیداشت سالروز آزاد سازی مهران بیش از 500 دقیقه از آنتن این شبکه ها به پوشش این مراسم اختصاص داده شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام خاطرنشان کرد: این فعالیت با این کیفیت برای نخستین بار در تاریخ رسانه‌ی استانی اتفاق افتاده است.

رحیم زاده افزود: شبکه استانی مرکز ایلام و شبکه شما همزمان مراسم گرامیداشت آزادسازی مهران را پوشش دادند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon