رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود منصوب شد


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود منصوب شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود به که به صورت ویژه در این شهرستان درحال فعالیت است در حکمی از سوی معاون این شورا در کشور منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، در حکمی از سوی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین پور به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود  انتخاب شد.

حسین‌پور هم‌اکنون ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان را نیز بر عهده دارد.

رئیس شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان و شهرستان ویژه شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان اظهار داشت: بصیرت افزایی و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی استان سمنان و شهرستان شاهرود به منظور برگزاری مراسم‌های مختص مناسبت‌های ملی در برنامه این شورا قرار دارد.

حجت‌الاسلام محمد حسین‌پور با اشاره به درپیش بودن دوازدهم مردادماه و سالگشت تأسیس شورای هملهنگی تبلیغات اسلامی در سال 1359 به فرمان امام خمینی بیان کرد: این شورا در زمینه ساماندهی و تبلیغات لازم در برگزاری مراسم‌های مناسبت‌های ملی نیز برنامه ریزی‌های گسترده‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در روشنگری و حضور مردم برای وقایع غیر مترقبه مذهبی بسیار برجسته است افزود: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های پویای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، فواخوانی مردم در وقایع غیر مترقبه مذهبی و تهدیدات دشمنان علیه انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، مانند اهانت‌های مختلف به مقدسات دین مبین اسلام و کشورمان و نیز تعرض به ملت‌های مظلوم عالم است که این مهم در استان سمنان و شهرستان شاهرود تا کنون به خوبی برنامه‌ریزی شده است و از این پس نیز جزو اولویت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرار دارد.

رئیس شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان و شهرستان ویژه شاهرود با اشاره به برنامه‌های این شورا در سالگرد تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: 20 عنوان برنامه در این زمینه تدارک دیده شده است.

تجلیل از خادمان و همیاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و برگزاری مسابقه ملی «فکر بکر» از مهم‌ترین برنامه‌هایی بود که حسین‌پور به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon