برنامه‌های سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران اعلام شد

برنامه‌های سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران اعلام شد

خبرگزاری تسنیم: دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران، برنامه‌های سفر معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از اعضای دولت به مازندران را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، احمد مظفری اظهار داشت: اسحاق جهانگیری و وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و نیرو به مازندران سفر می‌کنند.

وی افزود: معاون اول رئیس جمهور به منظور بازدید و افتتاح چند طرح مهم در استان و حضور در جلسه شورای اداری استان روز دوشنبه 26 مرداد به مازندران سفر می‌کند.

سخنگوی شورای اطلاع‌رسان مازندران گفت: در این سفر معاون اول رئیس جمهور از طرح پرورش ماهی در قفس شهرستان نوشهر بازدید کرده و کارخانه نساجی بی بافت کلاردشت را افتتاح می‌کند.

وی، افتتاح مرکز پرورش ماهیان خاویاری قره برون جویبار و بازدید از بندر امیر آباد بهشهر را از دیگر برنامه‌های این سفر اعلام کرد و گفت: بازدید از سد گلورد، افتتاح کارخانه تولید خمیر کاغذ از بازیافت صنایع چوب و کاغذ مازندران، سخنرانی در جمع فعالان اقتصادی مازندران و شرکت در جلسه شورای اداری استان از جمله برنامه‌های دیگر معاون اول رئیس جمهور و هیئت همراه در سفر به مازندران است.

این نخستین سفر جهانگیری در معیت معاون اول رئیس جمهور به مازندران است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon