امکانات برگزاری مسابقات بین‌المللی ساحلی جودو در بوشهر فراهم است


امکانات برگزاری مسابقات بین‌المللی ساحلی جودو در بوشهر فراهم است

دبیر فدراسیون جودو و کوراش کشور گفت: با توجه به اینکه شن ساحل بوشهر ویژگی‌ها لازم را برای یک زمین مناسب ورزشی دارد این امکان وجود دارد تا مسابقات بین‌المللی ساحلی جودو در این شهر ساحلی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمد بلوطی ظهر امروز در نشست با نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به مشکلات این ورزش اشاره کرد، و اظهار داشت: جودو و کوراش دارای مشکلات مالی است که باید منتظر ماند که دولت به چه صورت قصد دارد آن را مدیریت کند.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد و گفت: با انعقاد این تفاهم‌نامه مشکل هیئت‌های جودو در کشور  برطرف و تجهیزات و امکانات مورد نیاز تامین می‌شود.

دبیر فدراسیون جودو و کوراش کشور با بیان اینکه بوشهر شرایط میزبانی بازی‌های ساحلی در مقطع بین‌المللی را دارد، گفت: با توجه به اینکه شن ساحل بوشهر ویژگی‌ها لازم را برای یک زمین مناسب دارد این امکان وجود دارد تا مسابقات بین‌المللی ساحلی جودو در این شهر برگزار شود.

وی خواستار همکاری و حمایت مسئولان از ورزش جودو استان بوشهر شد و تاکید کرد: بوشهر قابلیت‌های  بالایی در ورزش جودو دارد و می‌طلبد که مسئولان استان بوشهر حمایت بیشتری از این ورزش داشته باشند تا شاهد پیشرفت این ورزش باشیم.

بلوطی گفت: گروهی استعدادیاب در فدراسیون جودو در روزهای آینده برای استعدادیابی ورزشکاران بوشهری به بوشهر اعزام می‌شوند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای نیز در این نشست با تاکید بر حمایت از ورزش استان بوشهر اظهار داشت:  برای حل مشکلات ورزشی در حوزه‌های زیرساختی و تامین امکانات در صورت نیاز مشکلات را با مسئولان کشوری و استانی پیگیری و حل می‌شود.

عبدالکریم جمیری با تاکید بر توجه به فرهنگ همدلی و تعامل در حل مشکلات افزود: برای برگزاری مسابقات بین‌المللی ساحلی جودو در بوشهر همه امکانات فراهم می‌شود و قطعاً با همدلی و همکاری که در بین مسئولان استان وجود دارد، مشکلی برای انجام این مسابقات بین المللی در بوشهر وجود ندارد.

وی تاکید کرد: با ظرفیت و وضعیتی که استان بوشهر در حوزه ورزش‌های رزمی و تعاملی که بین مسئوبلان و ورزشکاران دارد می‌توان بهترین کارها را سامان داد و این قطعاً برای استان افتخار است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon