جشنواره منطقه‌ای شعر«حماسه پاوه» برگزار می‌شود


جشنواره منطقه‌ای شعر«حماسه پاوه» برگزار می‌شود

مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه گفت: جشنواره منطقه‌ای شعر«حماسه پاوه» همزمان با هفته بسیج در شهرستان پاوه برگزار می‌شود.

صلاح الدین قره‌تپه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره هفته بسیج برگزار می‌شود، اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا یکم آبان ماه امسال تمدید شده است.

مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با بیان اینکه جشنواره منطقه‌ای «حماسه پاوه» در دو بخش کردی و فارسی برگزار می‌شود، عنوان کرد: چهار استان غربی کشور شامل کردستان، ایلام، کرمانشاه و آذربایجان غربی در این جشنواره حضور دارند.

قره‌تپه با اشاره به اینکه از هر بخش شعر کردی و فارسی سه نفر به عنوان برگزیده انتخاب و تجلیل می‌شوند، گفت: در صورت افزایش تعداد شرکت‌کننده‌ها افراد بیشتری به‌عنوان برگزیده انتخاب و تجلیل می‌شوند.

وی افزود: علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس کرمانشاه، میدان آزادگان، مجتمع فرهنگی هنری انتظار و یا به آدرس الکترونیکی b.h.ksh57@gmail.com ارسال کنند.

مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه درباره هدف از برگزاری این جشنواره گفت:در حماسه پاوه شهیدان والا مقامی همچون مصطفی چمران و دلیر مردان نام آشنای دیگری با تلاش خالصانه خود سعی وافر در پاکسازی این خطه تابناک ایران اسلامی کردند و هدف این جشنواره گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا است.

انتهای پیام /

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon