زیرساخت‌های جاده‌ای شهرستان چرام نیازمند چاره‌اندیشی است

زیرساخت‌های جاده‌ای شهرستان چرام نیازمند چاره‌اندیشی است

فرماندار چرام گفت: زیرساخت‌های جاده‌ای شهرستان چرام نیازمند چاره‌اندیشی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چرام، ابراهیم فتاح‌پور ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد مدیریت بحران چرام با حضور مدیرکل بحران استانداری با اشاره به اینکه شهرستان چرام دارای نقاط حادثه‌خیزی است، اظهار داشت: پل ارتباطی در ورودی روستای القچین سفلی و در مسیر جاده سراسری چرام -دهدشت یکی از نقاط حادثه خیز و بحرانی است که انتظار داریم مسئولان اداره راه و شهرسازی به صورت ویژه پیگیر اصلاح و مقاوم سازی این پل مهم باشند.

وی افزود: با توجه به شرایط جوی پیش روی کشور و این که چرام سومین شهرستان برف‌گیر، سخت‌گذر و کوهستانی است انتظار داریم مسئولان استانی توجه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

فرماندار شهرستان چرام با اشاره به لزوم زیرساخت‌های جاده‌ای ابراز کرد: یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های حوزه راه بحث راهدار خانه در جاده سراسری سادات به یاسوج است که عملیات شناسایی مکان مناسب و کلنگ‌زنی توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت انجام شد.

فتاح‌پوربیان کرد: بعد از طی شدن این فرایند حالا اداره راه و شهرسازی به این فکر افتاده که تأمین برق آن مشکل است و مکان مناسبی نیست در صورتی که این مکان بعد از مطالعات علمی و فنی انتخاب شده است.

وی با انتقاد از مسئولان اداره راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تعلل در احداث راهدار خانه گفت: بهترین مکان برای احداث راهدار خانه جاده سرفاریاب -یاسوج همان منطقه چهار راه است که همه مناطق طسوج و جاده سراسری را پوشش مناسب می‌دهد.

فتاح‌پور تاکید کرد: پیشنهاداتی مبنی بر جابه‌جایی راهدار خانه چهار راه و انتقال به کنار رودخانه سادات کاملاً اشتباه است و تا زمانی که بنده فرماندار هستم اجازه چنین اقدام غیر کارشناسی و اشتباه را نخواهم داد.

فرماندار شهرستان چرام با انتقاد از وعده‌های عمل نشده مدیران استانی در سفر به چرام خاطرنشان کرد: مدیر استانی که می‌آید و برای کامیون و آسفالت قول می‌دهد و به آن عمل نمی‌کند باید این مدیر را به چالش کشاند.

وی افزود: در حوزه راه و در بحث وسایل سنگین و راه‌سازی در شهرستان چرام مشکل داریم، دستگاه فرسوده و از کار افتاده است اما مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با وجود درخواست‌های مکرر و قول‌هایی که داده به آنها عمل نکرده، از همان اول صادقانه بگویند که شهرستان چرام سهمیه ندارد.

نماینده عالی دولت در چرام با اشاره به خدمت بی منت به مردم و انتقاد از مدیر عامل برق استان، ابراز کرد: چندین بار از مدیرعامل برق استان برای یک دستگاه جرثقیل پیگیری کرده و نیز برای سرعت بخشیدن به پروژه برق‌رسانی طسوج اما ایشان در سفر به چرام و حضور در جلسات حرفی می زند ولی به وعده خود عمل نمی‌کند و برای مردم توقع ایجاد می‌کند که ما پیگیر این وعده‌های شیک عمل نشده هستیم.

فتاح‌پور با اشاره به اینکه دور هم نشستن و حرف زدن فایده‌ای برای مردم ندارد، گفت: مدیر استانی هلال احمر در سفر به چرام وعده‌هایی داد اما به آن عمل نکرد، دور هم نشستن و حرف زدن فایده ندارد.

وی افزود: مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد قول آمبولانس و ماشین کمک دار برای هلال احمر چرام و همچنین اختصاص 40 میلیون تومان برای تجهیز سالن جهاد کشاورزی چرام جهت انبار امدادی را داده بود که به هیچ یک از قول‌های شیک خود عمل نکرد.

فرماندار چرام با اشاره به اینکه گزینه مشکل آب سرفاریاب همیشه روی میز است، بیان کرد: اگر اختلافی دیرینه میان مسئولان آب شهری و روستایی هست چرا مردم سرفاریاب باید تاوان دهند و در این بین بسوزند.

وی ابرازکرد: از مدیران استانی حوزه آب انتظار داریم در استان جلسه مشترکی تشکیل دهند و مشکل آب سرفاریاب را حل کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon