سپاه بوشهر ابهت و هیمنه آمریکا در آب‌های خلیج فارس را در هم شکست

سپاه بوشهر ابهت و هیمنه آمریکا در آب‌های خلیج فارس را در هم شکست

امام جمعه بوشهر گفت: سربازان دو فروند شناور آمریکایی پس از وارد شدن در آبهای سرزمینی خلیج فارس منطقه دوم دریایی سپاه بوشهر با عملیات ویژه نظامی دستگیر شده‌اند و هیمنه و ابهت آمریکا را شکست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به طراحی ایجاد خط مقاومت درمقابل دشمنان انقلاب اظهار داشت: جبهه گسترده دشمنان انقلاب اسلامی اعم از آمریکا، اسرائیل غاصب،گروه‌های تکفیری، داعش و عوامل استکبار مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند که باید در این عرصه خط مقاومت با شاخص‌های ایستادگی و بصیرت تشکیل شود.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از هیچ جنایاتی فروگذاری نمی‌کنند تصریح کرد: این دشمنان اگر دست‍شان برسد از هیچ جنایاتی فروگذاری نمی‌کنند که باید بصیرت و ایستادگی در دستور کار همگان قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه در فتنه 88 آمریکا و ایادی استکبار انواع حمایت‌ها از فتنه‌گران کرد گفت: آنان دنبال کودتای رنگین بودند که با همین عنصر بصیرت و ایستادگی سبب شکست فتنه‌گران و حفظ انقلاب و ارزش‌های انقلاب شد.

خطیب نماز جمعه بوشهر داشتن بصیرت و حضور در صحنه را دو عامل مهم ماندگاری انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: یکی از رمزهای ماندگاری انقلاب اسلامی انتخابات است چراکه این عرصه نفس تازه‌ای به جامعه می‌دهند تا نظام به راه و حرکت خود ادامه دهد.

صفایی بوشهری حضور حداکثری  و انتخابات اصلح را دو عامل مهم در انتخابات دانست و تصریح کرد: برای نشان دادن اقتدار نظام باید در انتخابات حضوری پررنگ داشته باشیم و این در حالی است که در انتخاب نماینده مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی باید انتخاب اصلح مورد توجه باشد.

وی، تدین، داشتن خط امام(ره)، استکبار ستیز، ولایت‌مدار و قابل اعتماد را از ویژگی‌های نماینده اصلح دانست و گفت: اگر افرادی لیست کاندیداها ارائه می‌کنند شاخص‌های این افراد که لیست تهیه کرده‌اند باید مورد توجه قرار بگیرند که شاخص‌های انقلابی و استکبار ستیزی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر نماز جمعه را قرارگاه معنویت، دین و بصیرت خواند و افزود: نماز جمعه یک موهبت الهی برای انقلاب اسلامی است که حضور پرشور مردم و مسئولان دراین آیین عبادی و سیاسی امری مهم و ضروری است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی دنبال منزوی کردن ایران اسلامی هستند تصریح کرد: آمریکا و تمامی کشورهای متخاصم به ویژه شیوخ مرتجع منطقه با طراحی نوین بعداز برجام بدنبال منزوی کردن ایران با تحت فشار قرار دادن در صحنه‌های بین‌المللی هستند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه آمریکا در صحنه‌های مختلف دچار اضمحلال شده بیان کرد: آمریکا در عراق و سوریه شکست خورد  و در یمن ناتوان گشت و این در حالی است که ایران ابهت آمریکا را شکست.

خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به اینکه آمریکا در آبهای سرزمینی خلیج فارس شکست بزرگی متحمل شد خاطرنشان کرد: تفنگداران آمریکایی که با دو فروند شناور در خلیج فارس از مرز دریایی ایران گذشتند و وارد آبهای سرزمینی شدند با هوشیاری و تیزبینی نیروی دریایی سپاه بوشهر با عملیات غافلگیرانه‌ای آنها را دستگیر می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با بیان اینکه فرزندان رئیسعلی دلواری در آبهای استان بوشهر هیمنه آمریکا را شکستند تصریح کرد: این عملیات کاری بزرگ بود که ابعاد آن هنوز ارائه نشده است.

صفایی بوشهری افزود: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با این عملیات اقتدار خود را در حفاظت از آبهای سرزمینی نشان داد و هیمنه نه تنها عربستان و کشورهای مرتجع منطقه بلکه ابهت کدخدای آنها را شکست.

وی تاکید کرد: آنهایی که فکر می‌کردند آمریکا برایشان پشتوانه مهمی است و آنرا جهان تک قطبی می‌خواندند نیروی مقتدر سپاه پاسداران ابهت آنها را شکست و عظمت به یاد ماندنی خلق کرد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه سپاه پاسداران پس از دستگیری تفنگداران آمریکایی با آنان با اخلاق اسلامی و احترام برخورد کردند گفت:  پس از بررسی‌های لازم و مشخص شدند اهداف آنها و عذرخواهی، تفنگداران دستگیر شده را رها کردند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه شهید نادر مهدوی با شکنجه آمریکایی‌ها در خلیج فارس شهید شد گفت: شما که مدافع حقوق  بشر هستید دیدید که سپاه پاسداران با نیروی دستگیر شده شما چگونه برخورد کرد و شما در دستگیری شهید مهدوی که در دفاع از آبهای سرزمینی دستگیر شده بودند چگونه وی را شکنجه و به شهادت رساندید.

وی با بیان اینکه این عملیات عزت، ایران اسلامی، اقتدار سپاه پاسداران و نیروهای مسلح و غیرت مردم بوشهر نشان داد گفت: رئیسعلی دلواری‌ زمانی در این سرزمین نیروهای استعماری انگلیس شکست داد و امروز فرزندان رئیسعلی دلواری این عظمت را آفریدند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: این درس و آموزه‌ای برای آمریکا و شیوخ منطقه است.

وی با سپاس از پاسداران و فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: آمریکایی‌ها با دو فروند شناور کوچک به آبهای سرزمینی ورود کردند و این در حالی است که اگر تمام شناورهای بیگانگان متجاوز وارد این عرصه شود با توانمندی مردم غیور بوشهر مواجه می‌شوند.

خطیب نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت سالروز شهادت شهدای فدائیان اسلام گفت: این عزیزان برای ایجاد انقلاب اسلامی برخواستند و مظلومانه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon