مجمع عالی بسیج زنان استان همدان برگزار شد

مجمع عالی بسیج زنان استان همدان برگزار شد

مجمع عالی بسیج جامعه زنان استان همدان با بررسی و پذیرش دو طرح پیشنهادی برقراری مشاوره محلات در مساجد و افزایش بینش و آگاهی بانوان بسیجی در راستای جذب حداکثری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، اجلاس مجمع عالی بسیج جامعه زنان و آئین گلریزان کمک به جبهه مقاومت بعد از ظهر امروز با حضور خواهر سرلشگر شهید همدانی، بانوان بسیجی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و بانوان بسیجی و مسئولین پایگاه‌ها در سالن انصار برگزار شد.

در این مجمع دکتر خطیبی با ارائه دو طرح خود در اجلاس اظهار داشت: در راستای طرح مشاوره محله با توجه به میزان افزایش طلاق در جامعه و عدم مدیریت خانواده طرح مشاوره محله ارائه می‌شود که طی آن به همکاری استانداری، فرمانداری، شهرداری و معاونت جوانان استان و برخی نهادهای مربوطه نیاز است.

وی افزود: در این طرح برخی مساجد را پارتیشن بندی و برای ارائه مشاوره در حوزه‌های مختلف آماده‌سازی میکنیم و بر این اساس بانوان و افرادی که در محلات نیازمند دریافت خدمات مشاوره‌ای هستند به مساجد مراجعه می‌کنند.

رئیس شورای بسیج جامعه زنان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت این مجمع بیان کرد: از خردادماه امسال تا کنون 8 جلسه ذیل این مجمع تشکیل شده که مبنای صحبت‌ها با حضور بانوان بسیجی فعال و با محورهای ارائه راهکارهای بسط تفکر بسیجی، تعیین اولی ترین فرصت‌ها برای اسلامی شدن جامعه زنان، ارائه راهکارهای مناسب برای تقویت وحدت، بررسی برآورد وضعیت جامعه زنان و غیره بوده است.

عظیمی عنوان کرد: با توجه به اینکه اصلی‌ترین موضوع جذب حداکثری بسیج زنان است، به عنوان مسئولان باید خودسازی داشته و علم، آگاهی و بصیرت خود را افزایش دهیم تا بتوانیم با عمل خود جذب حداکثری داشته باشیم و نه صرفا با استفاده از تئوری و در این زمینه نیز استان همدان از ظرفیت فرهنگی بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: بین 7 الی 10 هزار نیروی فعال بسیجی در استان همدان حضور دارند که باید علاوه بر بحث خودسازی بر موضوع افزایش توانایی و آگاهی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی فعالیت خود را افزایش دهیم.

عظیمی با بیان اینکه یک بسیج یباید علم و بینش بالایی داشته باشد، گفت: در استان همدان 802 هزار و 560 هکتار زمین و 710 هکتار باغ وجود دارد که میتوان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی نقشی را برای فعالیت بانوان در نظر گرفت.

پخش کلیپ، دگمه خوانی توسط نوجوان محمد مهدی موحد، قرائت بیانیه توسط خانم آهنگر و سخنرانی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) نیز از دیگر برنامه‌های این مجمع بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon