افتتاح پروژه تقاطع غیر هم‌سطح خسروشاه با بزرگراه تبریز- میاندوآب

افتتاح پروژه تقاطع غیر هم‌سطح خسروشاه با بزرگراه تبریز- میاندوآب

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: پروژه تقاطع غیر هم سطح ورودی خسروشاه با بزرگراه تبریز - میاندوآب به طول ۳.۵ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۸ میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، توحید اخلاقی در افتتاح تقاطع غیر هم‌سطح ورودی خسروشاه با بیان اینکه تمامی اصول مهندسی در طراحی و ساخت این پروژه رعایت شده است اظهار داشت: پروژه تقاطع غیر هم‌سطح ورودی خسروشاه با بزرگراه تبریز _ میاندوآب به طول 3.5 کیلومتر با هزینه ای بالغ بر 8 میلیارد و 125 میلیون تومان به بهره برداری رسیده و کارفرمای این پروژه، اداره راه و شهرسازی بود.

وی از هزینه‌های مصرف شده برای به پایان رساندن پروژه تقاطع غیر هم‌سطح خبر داد و تصریح کرد: 4 میلیارد و 800 میلیون تومان از طرف اداره راه و شهرسازی، 3 میلیارد و 250 میلیون تومان از سوی شهرداری خسروشاه شامل تملک اراضی، آسفالت و روشنایی و 75 میلیون تومان از سوی اداره برق خسروشاه، برای به ثمر رسیدن این پروژه تأمین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به عقب افتادگی‌های این مجموعه، خاطرنشان کرد: این مجموعه از سال 89 گودبرداری و شروع شد و اتفاقات اخیر پیمانکار و راکد شدن کار، باعث شد تا در زمان بیشتری این پروژه به پایان برسد.

اخلاقی سایر پروژه‌های در دست افتتاح این استان خبر داد و افزود: لکه‌گیری و آسفالت کاری جاده‌های روستایی و بین شهری خسروشاه، بهسازی مسکن‌های روستایی، ایمن سازی جاده‌های بین شهری تابع این شهرستان و روکش کاری بعضی از محورهای اصلی این استان از جمله پروژه‌های درحال انجام شهر خسروشاه است.

محرم الله یاری، بخشدار خسروشاه نیز در این آیین، با بیان اینکه شهرستان خسروشاه در طول 2 سال اخیر توانسته است بسیار پیشرفت کند، اظهار داشت: افتتاح این تقاطع، باعث روان شدن ورودی شهر خسروشاه بوده و بسیاری از ترافیک‌های این منطقه کاهش خواهد یافت.

وی افزود: در کنار این پروژه، سایر پروژه‌ها نیز در داخل شهرستان خسروشاه در حال انجام است که از جمله آنها می‌توان به ساخت ساختمان دادگستری، ثبت احوال و دارایی اشاره کرد.

بخشدار منطقه خسروشاه از اقدامات اخیر بخشداری این منطقه خبر داد و تصریح کرد: حفر چاه آب برای شرب، پیگیری مشکلات و پیشرفت چشمگیر روند کاری مسکن مهر، افتتاح چندین مدرسه در این شهرستان به دست مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، کمک های آموزشی به دانش آموزان نیازمند و تنگ دست، گسترش و پیگیری مشکلات دانشگاه خسروشاه که در حال حاضر در این دانشگاه 4 هزار دانشجو در حال تحصیل هستند، از جمله اقدامات بخش خسروشاه تبریز می باشد.

الله یاری از افتتاح پروژه جاده آخولا-نوجه ده خبر داد و افزود: افتتاح جاده آخولا - نوجه ده به عنوان یک پروژه موثر در ترافیک ورودی این بخش به شمار میرود که مبلغ 2 میلیارد و 355 میلیون تومان صرف راه اندازی این پروژه شده است.

وی افزود: از مشارکت های انجام شده برای افتتاح پروژه جاده آخولا - نوجه ده می توان به مشارکت اداره راه و شهرسازی به میزان مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان و 700 میلیون تومان مشارکت های مردمی اشاره کرد.

بخشدار منطقه خسروشاه در پایان از پیگیری و مساعدت استانداری آذربایجان شرقی تشکر و قدردانی کرد و افزود: امید است استانداری آذربایجان شرقی به عنایات و توجهات خود ادامه داده و ما را در  پروژه های آتی این شهرستان یاری کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon