ردیف‌های متفرقه بودجه پست باید دائمی شود

ردیف‌های متفرقه بودجه پست باید دائمی شود

خبرگزاری تسنیم: معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات گفت: لازم است ردیف‌های متفرقه برای بودجه پست به ردیف‌های دائمی و فعالیت‌های زیرساختی پست به ماده ۲۱۵ قانونی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، برات قنبری در همایش مدیران پستی کشور با بیان اینکه تجارت پستی با برخورداری از IT می‌تواند به بهره‌وری اقتصادی منجر شود، اظهار کرد: پست، پیشخوان دولت است و از نظر اقتصادی لازم است پست به سمت صنعتی شدن و ارائه خدمات پیش رود.

وی با بیان اینکه مردم باید رشد و تغییر در شرکت پست را احساس کنند، گفت: حفظ امانتداری در روحیه اعتماد و اطمینان مردم ضروری است.

او به پایین بودن بهره‌وری در کشور اشاره کرد و افزود: همواره 30 درصد رشد اقتصادی از طریق بهر‌ه‌وری حاصل می‌شود.

معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: پست در ایجاد بهره‌وری منابع و کم کردن منابع انرژی نقش حیاتی دارد اما این مهم هنوز به طور کامل حاصل نشده است.

وی با بیان اینکه وزارت ارتباطات برای ارتقاء پست مشکلی ندارد افزود: لازم است ردیف‌های متفرقه برای بودجه پست به ردیف‌های دائمی و فعالیت‌های زیرساختی پست به ماده 215 قانونی تبدیل شود.

قنبری با اشاره به اینکه امسال پایان برنامه پنجم توسعه را اجرا خواهیم کرد افزود: شعار کلیدی تدوین برنامه ششم پست نوآوری یکپارچگی شبکه محصولات و خدمات است.

وی داشتن شبکه پستی یکپارچه، پیوسته و بدون اختلال را ضروری برشمرد و افزود: تصمیم‌گیران در تمام سطوح دولتی، رگولاتوری و اپراتورها، لازم است برای تضمین آینده پست از نوآوری‌ها استقبال کنند.

او بر ترویج نوآوری در خدمات پستی تأکید کرد و ادامه داد: نوآوری کالایی لوکس نیست بلکه باید در خدمت ارائه شبکه پستی یکپارچه باشد.

قنبری در پایان تصریح کرد: ارتباط با کشورهای منطقه و تبدیل شدن به هاب پستی از جمله مواردی است که لازم است در برنامه ششم توسعه به آن توجه شود.

انتهای پیام/

دهۀ «رکود، عبرت، تجربه»
پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon
بانک ایران زمین
آسیاتک