ابراز نارضایتی فن‌پرسی از وضعیتش در فنرباغچه


ابراز نارضایتی فن‌پرسی از وضعیتش در فنرباغچه

مهاجم فصل گذشته منچستریونایتد از وضعیتش در جمع زرد و لاجوردی‌پوشان استانبول، رضایت ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال فنرباغچه در حالی شب گذشته (یکشنبه) در هفته پنجم سوپرلیگ ترکیه در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر یک از سد میهمانش، بورسا اسپور ترکیه گذشت که نام روبین فن‌پرسی در ترکیب اصلی این تیم قرار نگرفته بود. در حالی که بازی با نتیجه تساوی یک بر یک دنبال می‌شد، مهاجم هلندی زرد و لاجوردی‌پوشان استانبول تنها دو دقیقه پس از ورودش به میدان تأثیر خود را گذاشت و  در دقیقه 79 گل برتری میزبان را به ثمر رساند. 

فن‌پرسی 32 ساله پس از پایان این بازی با ابراز نارضایتی از قرار نگرفتن نامش در ترکیب اولیه فنرباغچه به شبکه تلویزیونی «لیگ تی‌وی» ترکیه گفت: صادقانه می‌گویم که در حال حاضر خیلی خوشحال نیستم. از اینکه از روی نیمکت این بازی را شروع کردم، ناراحتم. من کاملاً آماده هستم. از نظر جسمانی خیلی آماده‌ام و توانایی بازی برای 90 دقیقه کامل را دارم. تنها راهی هم که می‌توانستم نشان بدهم چقدر آماده‌ام، کاری بود که در این دیدار انجام دادم و به تیم کمک کردم تا به پیروزی برسد.

ویکتور پریرا، سرمربی فنرباغچه اما در دفاع از تصمیم خود برای استفاده از فن‌پرسی به عنون بازیکن جانشین در کنفرانس خبری گفت: اگر اجازه استفاده از 22 یا 25 بازیکن را داشته باشیم، دوست دارم از بازیکنان بیشتری در ترکیب خود استفاده کنیم. بازیکنان ممکن است از تصمیمات گرفته شده خوش‌شان بیاید یا نه ولی این من هستم که در نهایت باید تصمیم بگیرم. در هر صورت من از عملکرد فن‌پرسی پس از ورودش به میدان رضایت دارم. اینکه روبین در این دیدار بازیکن ذخیره بوده و به همین دلیل ناراحت است نشان می‌دهد که او می‌خواهد زمان بیشتری بازی کند.

مهاجم پیشین تیم‌های منچستریونایتد و آرسنال تا کنون در 9 بازی سه گل برای فنرباغچه به ثمر رسانده است که از این بین پنج بازی را در ترکیب ثابت بوده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
او پارک
پاکسان
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
triboon