مسئله فلسطین مهمترین محور سخنان روحانی در سازمان ملل است

مسئله فلسطین مهمترین محور سخنان روحانی در سازمان ملل است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به محور سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: مسئله فلسطین مهمترین محور سخنان روحانی در سازمان ملل است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم ختم برادر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور درباره سفر رئیس جمهور به نیویورک در جمع خبرنگاران گفت: در این مدت اخیر چهره واقعی ایران برای دنیا روشن شد که چهره‌ای اهل تعامل سازنده با همه جهان است و آمادگی دارد با همه مردم دنیا همکاری کند و رئیس جمهور نیز باید این مسئله را از تریبون سازمان ملل بیان کند. 

وی افزود: در این 10-12 سال اخیر اعلام می‌شد که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای است اما امروز برای دنیا روشن شده که ایران در پی انرژی هسته‌ای بوده و همه آنچه که گفته شده دروغ بوده است. 

جنتی با بیان اینکه همه دنیا امروز متوجه شدند که ایران یک فضای جدیدی برای تعامل ایجاد کرده است، اظهار داشت: البته به اعتقاد من مسائل عراق، سوریه، یمن و ظلم‌هایی که به مردمان کشورهای دنیا می‌شود، مورد توجه اقای روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل قرار می‌گیرد. 

وی همچنین مسئله فلسطین را موضوع اصلی سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل دانست و خاطرنشان کرد: ا لبته همواره در همه سخنرانی‌ها این موضوع محور سخنان روسای جمهور بوده که آقای روحانی هم در مورد آن صحبت خواهد کرد. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
او پارک
پاکسان
میهن
طبیعت
گوشتیران
triboon