دیسکین: تیراندازی به سمت پرتاب کننده سنگ اوضاع را منفجر خواهد کرد

دیسکین: تیراندازی به سمت پرتاب کننده سنگ اوضاع را منفجر خواهد کرد

رئیس سابق سرویس امنیت عمومی رژیم صهیونیستی (شاباک) از تلاش کابینه این رژیم برای تیراندازی به سمت پرتاب کنندگان سنگ انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت که «یوال دیسکین» در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشته است: کسانیکه معتقد هستند تسهیل در امر تیراندازی به سمت تظاهرات کنندگان باعث توقف پرتاب سنگ خواهد شد، در اشتباه هستند؛ مسئله ای که امروز مطرح است تا کنون صدها بار بررسی شده است.

وی افزود:هیچ اشتباهی بزرگ تر از ریخته شدن خون به خصوص خون غیر نظامیان نیست زیرا این امر اوضاع را بدتر کرده و خطرات را افزایش می دهد.

دیسکین به سیاستمدارانی که تنها شعار می دهند، توصیه کرد که بار دیگر پیشنهادات خود را مورد بررسی قرار دهند و ابراز امیدواری کرد که مشاور قضایی کابینه بتواند این تلاش ها را ناکام بگذارد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش است تا مجازات های سنگینی را برای پرتاب کنندگان سنگ به سمت صهیونیست ها اعمال نماید.

وی در همین رابطه روز گذشته در نشست هفتگی کابینه نسبت به خطر پرتاب سنگ و کوکتل مولوتف از سوی فلسطینیان در شهر قدس اشغالی هشدار داد و مدعی شد که اینها سلاح کشنده ای است و به همین دلیل ما طی روزهای اخیر دستور تیراندازی نیروهای پلیس در قدس را تغییر دادیم.

نتانیاهو هفته گذشته اعلام کرده بود که کابینه وی تصمیم دارد مجازات علیه پرتاب کنندگان سنگ و کوکتل مولوتف را تشدید نماید.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
او پارک
پاکسان
میهن
گوشتیران
triboon
طبیعت