آنتیگا: شکست دادن آمریکا کار بسیار سختی است

آنتیگا: شکست دادن آمریکا کار بسیار سختی است

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: شکست دادن آمریکا کار بسیار سختی است و از این که موفق به این کار شدیم بسیار راضی هستم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفان آنتیگا بعد از کسب نهمین پیروزی شاگردانش در نشست خبری دیدار با آمریکا گفت: از این پیروزی بسیار شادمان هستیم. شکست دادن آمریکا کار بسیار سختی است و از این که موفق به این کار شدیم بسیار راضی هستم.

او با بیان اینکه فردا هم باید خوب بجنگیم، گفت: استراحت کرده‌ایم و آماده برای پیروزی در بازی فردا هستیم. بازی امروز را بد شروع کردیم ولی در ست دوم به بازی برگشتیم. باید این ضعف در شروع بد را بر طرف کنیم که یک بحث ذهنی است. آمریکا امروز در دفاع وسط خوب نبود.

جان اسپراو، سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا گفت: بسیار نا امید کننده بود. ما دقیقا با همان هدف لهستان به این بازی‌ها آمده‌ایم، یعنی برای کسب سهمیه المپیک وقهرمانی در تورنمنت. برای پیروزی در این بازی آماده نبودیم. در پاس اصلا خوب کار نکردیم و همینطور در سرویس و عملکرد دفاعی اصلا خوب نبودیم. باید به سرعت ضعف‌های خود را برطرف کنیم و آماده بازی در برابر روسیه شویم.

میکال کوبیاک کاپیتان لهستان نیز در این نشست خبری گفت: بهترین بازی خود را به نمایش گذاشتیم. آمریکا موجب شد ما در بالاترین سطح خود بازی کنیم. ما به دفعات در برابر آنها قرار گرفته‌ایم ولی نتوانسته بودیم در تابستان امسال بر آمریکا غلبه کنیم اما در اینجا این کار را انجام دادیم.

دیوید لی کاپیتان آمریکا نیز گفت: لهستان به ویژه در خط سرویس عجیب بازی کرد. حفظ ریتم بازی برای آمریکا بسیار سخت بود و نتوانستیم در حملات موفق باشیم. اشتباهات ما در زدن سرویس کار را برای ما سخت کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
او پارک
پاکسان
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
triboon