فروپاشی باند داعش و آماده‌شدن نیروهای مردمی برای آزادسازی فلوجه

فروپاشی باند داعش و آماده‌شدن نیروهای مردمی برای آزادسازی فلوجه

نیروهای داوطلب مردمی عراق با اشاره به فروپاشی باندهای تروریستی داعش در فلوجه و تنگ‌شدن حلقه محاصره آنها از شایعه‌سازی به‌عنوان حربه سرکردگان تکفیری‌ها برای جلوگیری از فرار گسترده اعضای خود خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الفرات، یگان اطلاعات یکی از گروه‌های داوطلب مردمی به‌نام "سرایا الجهاد" از متوسل شدن سرکردگان گروهک تروریستی داعش به حربه شایعه‌سازی میان اعضای خود در پی فروپاشی روحیه آنها در داخل فلوجه و فرار شمار زیادی از آنها خبر داده است.

در بیانیه سرایا الجهاد آمده است در نتیجه محاصره شدید تروریست‌های داعشی در داخل فلوجه و تلفات سنگین آنها و شکست تمام تلاش‌هایشان برای شکستن حلقه محاصره خود و افزایش فرار و روحیه‌های فروپاشیده تروریست‌ها، سرکردگان آنها به شایعه‌سازی میان اعضایشان روی آورده‌اند.

بر اساس این بیانیه، یکی از شایعات سرکردگان داعش میان تروریست‌های تحت محاصره نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی در فلوجه، شایعه توقف عملیات آزادسازی فلوجه بوده است.

سرکردگان داعشی این شایعه را میان تروریست‌های خود پخش کرده‌اند به اینکه با دخالت آمریکا، عملیات نیروهای داوطلب مردمی برای آزادسازی فلوجه متوقف شده است.

در این بیانیه آمده است نیروهای داوطلب مردمی و نیروهای امنیتی تمام اقدامات لازم را برای آغاز آخرین مرحله از عملیات آزادسازی فلوجه به پایان رسانده‌اند و در انتظار ساعت صفر از سوی فرماندهی عملیات برای ورود به فلوجه و پاکسازی آن از لوث باندهای تروریستی هستند.

خبر دیگر اینکه منابع عراقی از نجات مدیر دفتر اطلاع رسانی نوری المالکی نخست وزیر سابق عراق از یک حمله تروریستی خبر دادند.

انتهای پیام/پ*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
او پارک
پاکسان
میهن
گوشتیران
triboon
طبیعت