منصوریان: بیرانوند آمادگی رحمتی شدن ندارد و با او برخورد خشکی می‌کنم

منصوریان: بیرانوند آمادگی رحمتی شدن ندارد و با او برخورد خشکی می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از رفتار سنگربان تیمش قبل از بازی با استقلال به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان که تیمش در دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال مقابل استقلال با نتیجه 2 بر یک شکست خورد در کنفرانس خبری اظهار داشت: احساس می‌کنم در بازی به لحاظ فنی همان طور که قول داده بودیم کیفیت بالایی داشتیم. از سازمان لیگ هم تشکر می‌کنم که ساعت بازی را تغییر دادند چون شبنمی که روی زمین می‌نشیند سرعت بازی را بیشتر می‌کند.

وی ادامه داد: هم تیم استقلال و هم ما توانستیم به خوبی تاکتیک‌مان را در زمین پیاده کنیم اما فکر می‌کنم بچه‌های ما کمی کم‌‌‌‌‌تجربگی کردند. روی پنالتی استقلال باید خیلی زودتر توپ را به کناره‌ها می‌فرستادیم تا سجاد شهباززاده به راحتی توپ را نگیرد که مجبور شویم به حریف پنالتی بدهیم. روی گل فخرالدینی نیز باید بهتر از این عمل می‌کردیم که این طور نشد. با تمام این شرایط فکر می‌کنم دستاورد این بازی برای هواداران بسیار خوب بود و آنها یک بازی خوب را تماشا کردند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران یادآور شد: باید از هواداران استقلال تشکر کنم که در این بازی شأنیت این باشگاه را حفظ کرده و هیچ حرف و حدیثی وجود نداشت و از آنها ممنونم که احترام من و باشگاه نفت را حفظ کردند.

منصوریان تاکید کرد: همان طور که در کنفرانس قبل از بازی گفته بودم من و کادر تیم نفت با تمام وجود  تلاش کردیم که در این بازی موفق شویم و هواداران استقلال نیز نمی‌خواستند حتی ما اگر 15 سال در تیم‌شان بودیم، جلوی‌شان کم‌فروشی کنیم به همین دلیل دست از تلاش بر نداشتیم. باید بگویم یک موضوع در بازی امروز وجود داشت و آن هم این بود که متوجه شدم مهدی رحمتی دروازه‌بان بسیار بزرگی است. او دو، سه توپ بسیار خوب را گرفت که نمی‌دانم توانایی خودش بود یا در زاویه بسیار خوبی ایستاده بود. مثل خیلی از مربیان نمی‌گویم که دروازه‌بان حریف بهترین دروازه‌بان است اما مهدی رحمتی واقعا خوب بود. ما هم بدشانس یا غیرحرفه‌ای بودیم که نتوانستیم توپ‌ها را تبدیل به گل کنیم. آنها بازی را بردند که ما فکر می‌کردیم می‌توانیم در دقایق پایانی نتیجه‌را عوض کنیم.

وی افزود: در 20 دقیقه اول سعی داشتیم از بازی مواظبت کنیم، چون می‌دانستم استقلال تیمی با نشاط و جوان است. منظورم هم از کیفیت بازی نیمه دوم بود که گل داشت.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص اینکه چرا علیرضا بیرانوند در فهرست 18 نفره نفت برای این بازی قرار نگرفت، گفت: تشخیص کادر فنی این بود که بیرانوند بازی نکند اما او هنوز آن قدرها حرفه‌ای نشده و وقتی قرار شد بازی نکند با گلر اول به زمین نیامد و گرم نکرد. بیرانوند هنوز آمادگی رحمتی شدن و قرار گرفتن در چارچوب تیم ملی را ندارد. او باید از نظر فرهنگی و حرفه‌ای بیشتر رشد کند. در تیم ما شاید از اصول فنی عقب بنشینیم اما از اصول اخلاقی عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: کار بیرانوند عجیب و غریب و به نوعی یک کارت قرمز مستقیم بود. حالا هم باشگاه با او برخورد جدی خواهد کرد اگر بازیکنی قرار باشد چون خودش بازی نمی‌کند موفقیت تیم را هم نخواهد به ما آسیب می‌زند. حالا بیرانوند یا باید خودش را تغییر دهد و یا همین روند را ادامه دهد قطعا اگر راه دوم را انتخاب کند به حضورش در تیم ملی هم آسیب می‌رسد چون مسلما کادر فنی تیم ملی هم فکر نکنم چنین بازیکنی را بخواهد. قطعا با بیراوند برخورد خشکی خواهم کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
او پارک
پاکسان
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
triboon