سلیمانی: گام اول‌مان را محکم برداشتیم

سلیمانی: گام اول‌مان را محکم برداشتیم

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان از اینکه تیمش گام اول را به خوبی برداشته است، ابراز خرسندی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فروزان سلیمانی در خصوص پیروزی 6 بر صفر مقابل هنگ‌کنگ جام ملت‌های فوتسال بانوان آسیا گفت: بازی اول را خوب شروع کردیم و گام اول را خیلی خوب برداشتیم، اما این دیدار سختی خاص خود را داشت و خوشبختانه توانستیم پیروز میدان شویم.

وی درباره آنالیز دیدار ازبکستان و مالزی اظهار داشت: تیم ازبکستان امروز خوب نبود اما فکر می‌کنم برای بازی فردا مقابل ما آماده‌تر باشند، ضمن اینکه هنگ‌کنگ تیمی بسیار دونده بود و با اینکه چند گل عقب افتاد، اما از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره اینکه بازیکنان ایران چند موقعیت را مقابل هنک‌گنگ از دست دادند، گفت: بازی اول ما بود و ملی‌پوشان تا حدودی استرس بازی اول را داشتند، اما با گذشت زمان و در دست گرفتن بازی، توانستیم به 6 گل برسیم.

وی افزود: باید برای پیروزی مقابل تیم‌های ازبکستان و مالزی باید تلاش کرده تا بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم. باید گام به گام پیش می‌رویم تا در نهایت به هدف خود برسیم.

سلیمانی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما بازی به بازی بهتر می‌شوند و با توجه به تمرینات و بازی‌های دوستانه‌ای که داشته‌ایم، باید سعی کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. بدون شک با صعود از این گروه در مرحله بعدی رقابت سخت‌تری را با حریفانی از تایلند، ژاپن و چین داریم، اما اکنون فقط به بازی‌های مرحله گروهی خود فکر می‌کنیم. برای هر بازی برنامه‌ریزی خاص خود را داشته و همانطور که گفتم، امیدوارم گام به گام به موفقیت خود نزدیک شویم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
او پارک
پاکسان
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
triboon