برگزاری یادواره ۵۶ معلم شهید استان ایلام در هفته معلم


برگزاری یادواره 56 معلم شهید استان ایلام در هفته معلم

خبرگزاری تسنیم: سرپرست سازمان بسیج فرهنگیان استان ایلام گفت: یادواره ۵۶ معلم شهید استان ایلام همزمان با هفته معلم در این استان برگزار می شود.

یدالله رحمتیان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، اظهار کرد: یادواره معلمان شهید استان ایلام در هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار می شود.

وی افزود: این یادواره به‌منظور گرامی داشت و تکریم شایسته از مقام و جایگاه معلمان شهید در هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار می شود .

سرپرست سازمان بسیج فرهنگیان استان ایلام تصریح کرد: نقش الگویی معلمان شهید برای نسل جوان نقشی ارزشمند و تاثیر گذار خواهد بود ودر این راستا آموزش و پرورش  و بسیج فرهنگیان در تبیین ارزش های شهدا نقش مهمی دارند و می باید با نکوداشت یاد معلمان شهید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس و در بین نسل جوان  بکوشیم و پیام  این رسالت مهم را به دانش آموزان جامعه اسلامی منتقل کنیم.

وی گفت: روز 12 اردیبهشت به نام  روز معلم بسیجی، بصیرت، وحدت  و بیداری اسلامی نامگذاری شده است ودر این روز دیدار فرهنگیان بسیجی با ائمه محترم جمعه در سراسر کشور و حضور  معلمان بسیجی در نمازجمعه خواهیم داشت .

رحمتیان  روز 13 اردیبهشت را روز معلم بسیجی ، عزم ملی در اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی معرفی و عنوان کرد: در این روز شاهد برگزاری جلسات حلقه های صالحین با بهره گیری از اندیشه های شهید مطهری خواهیم بود .

وی 14اردیبهشت را روز معلم بسیجی خانواده و تربیت اسلامی دانست و افزود:  برای این روز دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثار گران فرهنگی پیش بینی شده است.

سر پرست بسیج فرهنگیان استان ایلام تصریح کرد : 15 اردیبهشت بنام معلم بسیجی ، فرهنگ و تمدن اسلامی نامگذاری و در این روز مسابقات وبلاگ نویسی و مسابقات فرهنگی هنری با محوریت شعار سال و آثار شهید مطهری اجرا خواهد شد.

رحمتیان 16 اردیبهشت را به عنوان معلم بسیجی، اخلاق اسلامی و دین مداری دانست و گفت : تجلیل از نخبگان و فرهنگیان نمونه بسیجی در این روز انجام میشود .

وی افزود: 17 اردیبهشت تحت عنوان معلم بسیجی ، تفکر اسلامی و آزاد اندیشی نام گذاری و برای این روز نشست های بصیرتی برنامه ریزی و اجرا می شود.

رحمتیان آخرین روز هفته معلم 18 اردیبهشت را به عنوان روز معلم بسیجی ، عدالت و انتظار معرفی و از اجرای  برنامه های از جمله گلباران و عطر افشانی قبور شهدای فرهنگی و تجدید بیعت با شهدا و امام راحل در این روز خبر داد .

انتهای پیام/ ق
 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon