افزایش ۲۶ درصدی بودجه آموزش و پرورش کرمان


افزایش 26 درصدی بودجه آموزش و پرورش کرمان

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش و پرورش کرمان با اشاره به افزایش ۲۶ درصدی بودجه آموزش و پرورش، گفت: متاسفانه این مبلغ پاسخگوی نیازهای این نهاد وسیع نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، ابراهیم جهانگیری صبح امروز در جمع معاونان آموزشی شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان، اظهار کرد: در سال 93 بودجه این دستگاه 26 درصد افزایش داشته است، اما پاسخگوی نیازهای آن نیست و باید از مشارکت مردم در منابع موجود در آموزش و پرورش استفاده کرد.

وی با بیان اینکه بودجه آموزش و پرورش بسیار کم و پاسخگوی نیازهای این نهاد نیست، گفت: به همین سبب همکاری و مشارکت‌ مردم در امر آموزش بسیار ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، تصریح کرد: مسئولان کرمانی باید با همدلی و مدیریت جهادی، مشکلات استان به ویژه آموزش و پرورش را برطرف کنند.

وجود 47 هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش کرمان

جهانگیری با تاکید بر اینکه بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش استان کرمان وجود 47 هزار نیروی انسانی است، افزود: مدیریت در آموزش و پرورش، مدیریت بر منابع و سرمایه انسانی آن است که باید در این زمینه برنامه‌ریزی شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بخش زیادی از معلمان ما، سطح سواد بالایی دارند، افزود: این یک فرصت بزرگ برای برطرف کردن مشکلات در آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: باید از فکر و اندیشه معلمان برای برطرف کردن مشکلات تعلیم و تربیت استفاده کرد.

ساماندهی مدارس شبانه‌روزی سطح استان کرمان

جهانگیری به مدارس شبانه‌روزی اشاره و خاطرنشان کرد: مدارس شبانه‌روزی سطح استان باید ساماندهی شوند.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon