سهم ثروتمندان در اجرای اقتصاد مقاومتی عدم دریافت یارانه نقدی است

سهم ثروتمندان در اجرای اقتصاد مقاومتی عدم دریافت یارانه نقدی است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بوکان گفت: سهم ثروتمندان و کسانی که از درآمد کافی برخوردارند در اجرای اقتصاد مقاومتی دریافت نکردن یارانه نقدی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: کسانی که توانایی مالی کافی دارند در راستای موفقیت اهداف طرح هدفمندی یارانه ها و موفقیت دولت در خدمات رسانی بهتر به مردم و کمک به توسعه بخش های تولید، اشتغال، سلامت و بیمه از ثبت نام خودداری کنند و یا اگر ثبت نام کرده اند انصراف دهند

وی با بیان اینکه خانواده های ایرانی که می خواهند در تحقق اقتصاد مقاومتی نیز سهمی داشته باشند انصراف از دریافت یارانه را شروع کار خود قرار دهند، افزود: دولتمردان نیز با توجه به در اختیار بودن بانک اطلاعاتی شهروندان اقشار مرفه را حذف و بیشتر به فراهم کردن شرایط کار و رفاه خانواده های ضعیف بپردازند.

خلیفه زاده بیان کرد: با انصراف برخی از افراد متمکن جامعه از دریافت یارانه، مبلغ قابل توجهی روانه خزانه دولت می شود و این منابع صرف برنامه های اجتماعی، کمک به سلامت و تولید می شود و بخش قابل توجهی از مشکلات مردم حل و آثار مثبتی در سطح اقتصاد کلان بر جای می گذارد.

امام جمعه بوکان تصریح کرد: با توطئه،کارشکنی و دشمنی های مستکبران با نظام اسلامی در سال های اخیر، توان مالی کشور محدود شده و بر این اساس باید به گونه ای رفتار کرد که دولت بتواند این اعتبارات را علاوه بر این که برای خانواده های مستمند و فاقد درآمد کافی هزینه می کند از محل آن برای توسعه بیشتر کشور نیز تلاش کند.

وی جلوگیری از قاچاق را یکی از مهمترین پیامدها و اثرات این طرح بیان و اظهار کرد: از زمانی که طرح هدفمندی یارانه ها اجرا شده قاچاق سوخت در کشور و به ویژه در شهرهای مرزی کاهش یافته است.

خلیفه زاده گفت: قاچاقچیان با قاچاق سوخت لطمه شدیدی به اقتصاد و سرمایه ملی کشور وارد می ‌کنند و باید به شدت با آنان برخورد شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon