حسن‌زاده: وقتی استقلال و سپاهان به فیفا شکایت نکرده‌اند چرا فتنه کنیم؟


حسن‌زاده: وقتی استقلال و سپاهان به فیفا شکایت نکرده‌اند چرا فتنه کنیم؟

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: وقتی هنوز رأیی صادر نکرده‌ایم و وقتی استقلال و سپاهان به فیفا شکایت نکرده‌اند چرا باید فتنه کنیم؟

اسماعیل حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پرونده باشگاه‌های استقلال و سپاهان که با تیم ملی همکاری نکرده‌اند عنوان کرد: هنوز در این خصوص رأی را صادر نکرده‌ایم و شرایط همانی است که در خبرهای قبلی گفته‌ام.

سپاهان و استقلال طبق قوانین فیفا و AFC این حق را داشتند که از بازیکنان ملی‌پوش خود در مسابقات رسمی لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند، اما اکنون به دلیل عدم همکاری با تیم ملی باید منتظر اعلام رأی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشند.

«در صورتی که علیه دو استقلال و سپاهان رأیی صادر شود و این دو باشگاه بخواهند به فیفا شکایت کنند، واکنش کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال چه خواهد بود؟» رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال گفت: این دیگر سؤال نیست و تحلیل است. ابتدا رأی باید صادر شود، اگر آنها این کار را کردند صحبت می‌کنیم.

وی ادامه داد: وقتی هنوز رأیی صادر نشده و آنها (استقلال و سپاهان) چنین کاری نکرده‌اند، چرا باید از حالا فتنه و آتش ایجاد کنیم؟ شاید اصلاً رایی صادر کردیم که آنها نیز اعتراضی نکردند.

حسن‌زاده همچنین اعلام کرد رأی باشگاه‌های استقلال و سپاهان این هفته صادر نخواهد شد و در این خصوص اظهار داشت: این هفته نمی‌توانیم رأی را بگوییم چون باید تحقیقی هم از مقامات فدراسیون داشته باشیم. طبق همان خبر قبلی هر زمان که به نتیجه برسیم رأی صادر خواهد شد و انشاالله به زودی این اتفاق رخ می‌دهد.

به گزارش تسنیم، باشگاه‌های استقلال و سپاهان حاضر نشده بودند از ابتدای اردوی آفریقای جنوبی بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon