۵کشته و زخمی براثر سانحه رانندگی در محور خمین-الیگودرز


5کشته و زخمی براثر سانحه رانندگی در محور خمین-الیگودرز

خبرگزاری تسنیم: فرمانده پلیس راه استان مرکزی از کشته و زخمی شدن ۵ نفر براثر سانحه رانندگی در محور خمین-الیگودرز که به سبب عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به وقوع پیوست، خبر داد.

سرهنگ مهدی حسنی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به وقوع این سانحه در محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه پژو 206 دیروز در استان مرکزی یک کشته و 4 مجروح برجای گذاشت.

وی افزود: درحادثه رانندگی ساعت 12 و 21 دقیقه روز گذشته که بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه خودروی پژو 206 در محور خمین – الیگودرز اتفاق افتاد راننده و 4 سرنشین پراید زخمی و به بیمارستان انتقال داده شدند.

سرهنگ حسنی با اشاره به تلفات انسانی این سانحه رانندگی در محور خمین-الیگودرز گفت: در این سانحه، یکی از سرنشینان خودرو پراید به هویت حوریه .ر به سبب شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی افزود: براساس اعلام نظرکارشناسان پلیس راه، سبب وقوع این حادثه دلخراش انحراف به چپ خودروی پراید نسبت به پژو 206 اعلام شده است .

سرهنگ حسنی با اشاره به ضرورت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی گفت: رعایت قانون و شهرنشینی از جمله مصادیق فرهنگ و زمینه های فرهنگ سازی افراد هر جامعه شمرده می‌شود.

فرمانده پلیس راهور مرکزی تصریح کرد: از سویی با توسعه فن‌آوری و گسترش شهرها، معابر و گذرگاه ها نیاز به توسعه فرهنگ شهرنشینی بیش از پیش نمایان می‌شود که یکی از اساسی‌ترین قواعد شهرنشینی، رعایت اصول راهنمایی و رانندگی از سوی شهروندان است.

وی افزود: در سال‌های گذشته با همکاری نهادهای انتظامی، فرهنگی و اجتماعی نظیر نیروی انتظامی و صدا و سیما، شاهد رشد چشمگیر رعایت قوانین از سوی مردم بوده‌ایم که می طلبد مردم با رعایت اصول و قواعد راهنمایی و رانندگی از وقوع چنین سوانح دلخراشی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon