دانش آموزان «صبحانه سالم» خوردند+تصاویر

دانش آموزان «صبحانه سالم» خوردند+تصاویر

خبرگزاری تسنیم: دانش آموزان در هفته سلامت با هدف آموزش مصداق‌های تغذیه مفید منطبق با سیاست‌های سلامت محور در برج میلاد «صبحانه سالم» میل کردند.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، برنامه ای به مناسبت سومین روز هفته سلامت تحت عنوان " صبحانه سالم " همراه با ورزش صبحگاهی با هدف آموزش مصداق‌های تغذیه مفید منطبق با سیاست‌های سلامت محور با حضور مدیران سازمان غذا و دارو از جمله هدایت حسینی مدیر کل فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو به همراه 700 دانش آموز ابتدایی و راهنمایی در سایت ورزش برج میلاد برگزار شد.

در این مراسم، ابتدا هاشمی مدیر روابط عمومی سازمان با زبانی ساده و کودکانه به بحث خود مراقبتی اشاره کرد و از مزایای پیشگیری بهتر ازدرمان سخن گفتند، پس از ورزشی کوتاه و صرف صبحانه ای لبنیاتی که به همت یکی از برگزیدگان نشان ایمنی و سلامت و یکی از معتبرترین تولیدکنندگان نان تدارک دیده شده بود، مسابقه جمله سازی با کلمه "خود مراقبتی" برگزار شد که به برندگان روغن زیتون برنده نشان ایمنی و سلامت اهدا شد.

همچنین، در حاشیه این مراسم که با شور و نشاط دانش آموزان، حال و هوای مفرحی به خود گرفته بود، مدیر کل فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو درباره "ضرورت توزیع نان سالم پس از شیر در مدارس" تاکید کردند

در این راستا در مراسم " صبحانه سالم " در برج میلاد عبدالهی اصل معاون برنامه ریزی سازمان نیز پس از تشریح اهداف برگزاری مراسم صبحانه سالم مصداق‌های یک غذای مفید را برشمردند.

براین اساس در سومین روز از هفته سلامت با عنوان صبحانه سالم، «غذای تهیه‌شده از نان‌های غنی‌شده سبوس‌دار، پنیر مخلوط با بادمجان، خیار و زیتون در کنار شیرموز، شیرکاکائو ، شیر طالبی و ...» میان اردوهای دانش‌آموزی که به برج میلاد آمده بودند توزیع شد. برای مشاهده تصاویر این برنامه اینجا مراجعه کنید.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon