بازسازی عتبات عالیات فرهنگ غالب مازنی‌ها است


بازسازی عتبات عالیات فرهنگ غالب مازنی‌ها است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه چالوس با اشاره به علاقمندی مردم علوی تبار مازندران برای زیارت عتبات عالیات، گفت: بازسازی عتبات عالیات فرهنگ غالب مردم خطه شهیدپرور مازندران است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چالوس، حجت الاسلام  محمد مهدی راشدی امروز در جلسه ستاد عتبات عالیات چالوس اظهار کرد: شیعیان در طول تاریخ جهت حفظ آثار اهل بیت در بازسازی و نشان دادن حضورشان تلاش های زیادی کردند.

وی با بیان اینکه  همه ما وظیفه داریم آثار اهل بیت را زنده نگه داریم، افزود: احداث و بازسازی و توسعه آثار معصومین جز شعائر اسلامی بوده که نیاز است مردم نیز به این شعائر توجه کنند.

امام جمعه چالوس تصریح کرد: در طول تاریخ، وهابیت تلاش می کردند که همه آثار شیعیان را از بین ببرند، قبرستان بقیع، حمله به کربلا، نجف و آنهمه خونهایی که ریخته شد نمونه ای از دشمنی وهابیون است.

راشدی خاطر نشان کرد: وهابیون علیرغم مشکلاتی که برای شیعیان بوجود می آورند  ولی  شیعیان برای حفظ آثار اهل بیت تلاش می کنند و این کار فرهنگ خوبی است.

وی تصریح کرد: کمک شیعیان جهت بازسازی عتبات عالیات نشان دهنده ارتباط قوی آنان با اهل بیت است.

امام جمعه چالوس بیان کرد: فرهنگ باز سازی و سازندگی اماکن مقدسه باقی می ماند و علیرغم همه دشمنی ها حفظ می شود.

راشدی افزود: توقع ما از فرماندار، نهادهای مردمی و بسیج، موسسات خیریه، موسسات اماکن زیارتی، شوراها، شهرداران، کانون های قرآنی و مذهبی این است که برای تقویت این ستاد کمک کنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon