ساخت مدرسه خیریه توسط فرهنگیان شهرستان پارس‌آباد


ساخت مدرسه خیریه توسط فرهنگیان شهرستان پارس‌آباد

خبرگزاری تسنیم: مدیر آموزش و پرورش پارس آباد از احداث یک باب مدرسه شش کلاسه به نام شهدای فرهنگی و با مشارکت فرهنگیان خیر و نیکوکار در آینده نزدیک در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی حبیب‌پور در جلسه مدیران مدارس و مجتمع‌های آموزشی و پرورشی این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر 800 نفر از فرهنگیان شاغل و بازنشسته پارس آباد در مجمع خیران مدرسه ساز عضو هستند و ماهانه در مجموع بیش از 20 میلیون ریال از حقوق آنان کسر و به حساب مجمع واریز می شود.

وی از برگزاری هفتمین جشنواره خیران مدرسه ساز پارس آباد در دهم اردیبهشت ماه جاری در سالن اجتماعات جهادکشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: کمبود فضای آموزشی از مشکلات اساسی منطقه محسوب و حل این معضل علاوه بر توجه مضاعف دولت، کمک و مشارکت جدی خیران مدرسه ساز را می طلبد.

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد با بیان اینکه دو باب مدرسه از محل کمک های خیران مدرسه ساز در این منطقه احداث و افتتاح شده است، افزود: هم اکنون نیز سه باب مدرسه با مشارکت و همکاری خیران مدرسه ساز در محله های باکری، محمد رضالو و روستای گوشلو در حال احداث است.

حبیب پور بیان کرد: خیران مدرسه ساز به عنوان بازوان پرتوان و پرتلاش آموزش و پرورش سهم عمده ای در پویایی نظام تعلیم و تربیت و پیشبرد اهداف عالیه این دستگاه آموزشی و تربیتی دارند.

وی با اشاره به پاداش اخروی و معنوی امر مقدس مدرسه سازی اظهار کرد: کار خیران همانند شغل معلمی باید با عشق و اخلاص آمیخته باشد و در غیر این صورت بی معنی است.

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد مدرسه سازی را سنت حسنه، صدقه جاریه و مصداق بارز باقیات صالحات دانست و از فرهنگیان خیر این شهرستان به خاطر مشارکت جدی و فعال در ساخت و ساز مدرسه قدردانی کرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon