قرآن بهترین راه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

قرآن بهترین راه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

خبرگزاری تسنیم: استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه قرآن اصلی ترین طریق برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است گفت: یکی از مهمترین علل ناکامی نظام سلطه در کشورهای اسلامی تمسک مردم به قرآن کریم، سنت پیامبر و سیره اهل‌بیت(ع) است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی علی رضا رشیدیان در حاشیه این بازدید که تا پاسی از شب ادامه پیدا کرد اظهار کرد: نمایشگاه قرآن تلفیقی از تقدس، هنر و تلاش فکری انسان هایی است که ارزش‌ها و زیبایی‌های دینی را به عرصه ظهور می رسانند.

وی با اشاره به ارائه فعالیت‌های متنوع و مختلف، پویایی و استقبال چشم گیر مردم از نمایشگاه قرآن، این رویداد بزرگ فرهنگی را فرصت مغتنمی برای انتقال مفاهیم دینی و نهادینه کردن آن در جامعه دانست.

استاندار خراسان رضوی اصلی ترین طریق  برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن  را پرداختن به قرآن دانست و بر لزوم جریان سازی و گفتمان قرآنی در جامعه تاکید کرد.

رشیدیان با ابراز رضایت از فعالیت بخش‌های مختلف نمایشگاه، گفت: به یقین برگزاری چنین محافل و نمایشگاه‌هایی، زمینه را برای بروز و شناسایی استعدادهای قرآنی فراهم می‌کند.

وی  با بیان این که  قرآن محور اتحاد جهان اسلام و کتابی انسان ساز است؛ گفت: یکی از مهمترین علل ناکامی نظام سلطه در کشورهای اسلامی تمسک مردم به قرآن کریم، سنت پیامبر و سیره اهل‌بیت(ع) است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon