ثبت‌نام از داوطلبان برای اعزام‌های ۳ و ۴ روزه به زیارت عتبات

ثبت‌نام از داوطلبان برای اعزام‌های 3 و 4 روزه به زیارت عتبات

خبرگزاری تسنیم: مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از اضافه شدن اعزام‌های سه و چهار روزه زائران ایرانی به بسته‌های سفر عتبات عالیات عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محسن نظافتی با بیان اینکه بسته‌های سفر 3 و 4 روزه به سفرهای عتبات عالیات عراق اضافه شد و متقاضیان می‌توانند برای اعزام در قالب بسته‌های اقامتی جدید نام‌نویسی کنند، اظهار داشت: در بسته اقامتی 3 روزه، زائران یک روز در نجف اشرف و دو روز در کربلای معلی و در بسته اقامتی 4 روزه، دو روز در نجف اشرف و دو روز در کربلای معلی اقامت می‌کنند.

وی هزینه سفر به عتبات عالیات در قالب بسته‌های اقامتی جدید را نسبت به بسته اقامتی عادی کمتر خواند و گفت: هزینه سفر به عتبات در قالب بسته اقامتی 3 و 4 روزه به ترتیب حدود 890 و 950 هزار تومان است.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت یادآور شد: اعزام‌ها زائران ایرانی در قالب بسته‌های اقامتی یاد شده به صورت هوایی و بعد از ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که اعزام‌های عادی 7 روزه همچنان در بسته‌های سفر عتبات قرار دارد ادامه داد: اعزام هایی که 23 تیر آغاز شده همچنان ادامه دارد و همه روزه جز پنج‌شنبه‌ها زائران ایرانی از 8 ایستگاه پروازی کشور به عراق اعزام می‌شوند.

این مقام مسئول در سازمان حج با اشاره به این‌که ثبت‌نام سفرهای عتبات همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: پس از ماه مبارک رمضان به لحاظ پایان ایام روزه‌داری و بالا رفتن تقاضای سفر به عتبات به دلیل تعطیلات تابستانی افزایش قابل ملاحظه‌ای در اعزام‌های عتبات خواهیم داشت و ظرفیت لازم در این خصوص ایجاد شده است.

نظافتی همچنین از زائران ایرانی عتبات عالیات خواست با توجه به فرارسیدن فصل گرما، توصیه‌های بهداشتی مرکز پزشکی حج و زیارت را به طور کامل رعایت و در کلاس‌های آموزشی قبل از اعزام شرکت کنند.

اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات در مرحله جدید از 23 تیر آغاز شده و تا 4 مهر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon