دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان ریگان راه‌اندازی شود

دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان ریگان راه‌اندازی شود

خبرگزاری تسنیم: ‌رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ریگان با بیان اینکه بیش از ۱۰۲کانون فرهنگی و هنری مساجد در این شهرستان وجود دارد، گفت: باید دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در ریگان راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام منصور نعمتی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ریگان با موضوع صرفه‌جویی در مصرف آب و برق و راه‎اندازی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان، اظهار کرد: در این شهرستان بیش از 102کانون فرهنگی هنری مساجد وجود دارد و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید در این شهرستان راه‌اندازی شود.

وی تصریح کرد: این کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان فعالیت‌ها و اقدامات خوبی در زمینه‌های فرهنگی هنری انجام می‌دهند که تمامی برنامه‌های فرهنگی مذهبی را در مناسبت‌های مختلف انجام می‌دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ریگان افزود: فضا و مکان اداره دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر در نظر گرفته شده که با مجوز راه‌اندازی از تهران این دبیرخانه در شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

حجت‌الاسلام نعمتی بیان‌کرد: ادارات شهرستان در تجهیز این دبیرخانه با اداره ارشاد اسلامی شهرستان اعلام آمادگی کرده‌اند که با راه‌اندازی آن تحول عظیمی در زمینه فرهنگی هنری در شهرستان ایجاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان ریگان در زمینه راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد رتبه نخست را در استان دارد.

امام جمعه شهرستان ریگان نیز در این جلسه، اظهار کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدامات خوبی در زمینه آب‌رسانی و برق رسانی در روستاهای محروم شهرستان ریگان انجام شده است .

حجت‌الاسلام علی رنجبر ماهانی تصریح‌کرد: با توجه به اینکه منطقه ریگان کویری است، استفاده بهینه از دو نعمت آب و برق باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و مردم نیز در این زمینه صرفه‌جویی کنند.

وی بیان کرد: رسانه‌ها در رابطه با صرفه‌جویی در مصرف آب و برق و فرهنگ استفاده از آن‌ها باید برنامه‌ریزی‌ کنند.

حجت‌الاسلام رنجبر ماهانی خاطرنشان کرد: همه افراد باید آب و برق را به جا و صحیح مصرف کنند و ادارات آب و برق نیز باید در رابطه با  مشترکانی که صرفه جویی کرده و افرادی که مصرف‌شان بالاست، سیاست تشویق و تنبیه داشته باشند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon