با مدافع هندوراس خط دفاعی‌مان را تقویت کردیم

با مدافع هندوراس خط دفاعی‌مان را تقویت کردیم

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با اعلام خبر جذب مدافع تیم ملی هندوراس در جام جهانی عنوان کرد که این تیم در خط دفاعی تقویت شده است.

حسین ابن‌قاسم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: تیم اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته و بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند.

وی افزود: امروز (سه‌شنبه) یک بازی دوستانه با تیم صبای قم داریم تا قبل از آغاز هفته اول لیگ به هماهنگی بیشتری برسیم و بتوانیم شروع خوبی را در بازی با تراکتورسازی داشته باشیم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص آخرین وضعیت این تیم در نقل‌وانتقالات پیش از فصل گفت: روز گذشته (دوشنبه) با برایان آنتونیو بکلس، بازیکن تیم المپیای هندوراس که در تیم ملی این کشور هم حضور داشت و در جام جهانی 2014 برزیل به میدان رفت، قرارداد بستیم و در خط دفاعی تیم‌مان را تقویت کردیم. بهمن کامل بازیکن تیم نفت تهران نیز آخرین بازیکن لیگ برتری‌مان بود که جذب کردیم.

ابن‌قاسم یادآور شد: روز گذشته آرش افشین قراردادش را دوباره با فولاد تمدید کرد و اکنون تیم با ترکیبی کامل آماده آغاز بازی‌های لیگ است و امیدوارم بتوانیم در لیگ چهاردهم عملکرد مناسبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon