دستگیری باند سارقان مسلح در " کازرون"


دستگیری باند سارقان مسلح در " کازرون"

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از شناسایی و دستگیری ۳ نفر از اعضای باند سارقان مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ محسن سروقد  از شناسایی و دستگیری 3 نفر از اعضای باند سارقان مسلح در کمتر از 24 ساعت خبر داد و اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از اماکن خصوصی در سطح شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی سارقان مسلح و محل اختفاء اعضاء این باند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه سه نفر سارق را دستگیر کردند.

سرهنگ سروقد افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح گرم، 39 دستگاه گوشی تلفن همراه، 22 عدد شارژر تلفن همراه ، تعدادی سلاح سرد و تعدادی البسه نظامی کشف شد.

فرمانده انتظامی کازرون یادآوری کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات در خصوص سرقت های احتمالی دیگر ادامه دارد.

وی به اراذل و اوباش و کسانی که بخواهند با اقدامات خود امنیت مردم را بر هم بزنند هشدار داد که پلیس و دستگاه قضائی مصمم هستند با شدت هرچه بیشتر با مخلان امنیت به طور جد برخورد کنند.

فرمانده انتظامی کازرون خاطر نشان کرد : شهروندان در صورت برخورد با هرگونه ایجاد مزاحمت از سوی اراذل و اوباش و یا مشاهده مظاهر علنی فساد با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon