اتاق توسعه و تعالی فرمانداری بم تشکیل شد


اتاق توسعه و تعالی فرمانداری بم تشکیل شد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار بم از تشکیل اتاق توسعه و تعالی فرمانداری این شهرستان خبر داد و گفت: اتاق توسعه و تعالی فرمانداری بم در راستای استفاده از ذهن‌های خلاق و خردجمعی تشکیل شده است و در این اتاق باید جوانان نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بم، محمود ذوالفقاری شامگاه چهارشنبه در جلسه کارگروه ساماندهی امور جوانان شهرستان اظهار کرد: مسائل و مشکلات جوانان از دغدغه‌های اصلی مسئولان است و ما سعی داریم امکانات لازم را جهت تحقق خواسته‌های جوانان فراهم آوریم.

وی افزود: اگر ناهنجاری‌ها در سطح شهر کم باشد و جوانان در عرصه‌های مختلف به موفقیت‌هایی دست پیدا کنند، مسئولان احساس خرسندی و رضایت خاطر می‌کنند.

فرماندار بم گفت: جوانان باید خودباوری و ایمان را در وجود خود احساس و تقویت کنند، چرا که جوانان ایرانی در دوره‌های مختلف نشان داده‌اند که با نیروی ایمان می‌توانند به هر چیزی دست یابند.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: آرزوهای جوانان در یک دوره سنی شکل پیدا می‌کند که خانواده و همچنین مسئولان باید برنامه‌ریزی در راستای هدفمند کردن آرزوهای جوانان داشته باشند.

وی بیان کرد: جنگ تحمیلی در کنار همه سختی‌هایی که برای مردم کشور ما داشت، اما برای جوانان یک نعمت بود و جوانان نشان دادند که توان انجام هر کار دشواری را دارند.

فرماندار بم تاکید کرد: جوان امروز باید فرصت‌ها را غنیمت شمرده و توجه داشته باشد که آینده بر اساس رفتارها و کارکرد جوانی به وجود می‌آید.

ذوالفقاری گفت: خوشبختانه امروز جوانان ما حضور خوبی در فعالیت‌های اجتماعی، مذهبی، اقتصادی و سیاسی دارند و استفاده از توان جوانان از اولویت‌های کاری بنده است.

وی اظهار کرد: امروزه دنیا در حال به روز شدن است و مهم‌ترین عامل در موفق بودن، داشتن ذهن خلاق و به کاربردن خلاقیت در برنامه‌های کاری است.

فرماندار بم افزود: اتاق توسعه و تعالی فرمانداری بم در راستای استفاده از ذهن‌های خلاق و خردجمعی تشکیل شده است و در این اتاق باید جوانان نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

ذوالفقاری از برگزاری همایش جوانان در هفته‌های آینده در شهرستان بم خبر داد و خاطرنشان کرد: در این همایش باید جوانان با توانایی‌هایی مختلف حضور به هم رسانند.

در این جلسه محمد اماندادی، حسین صدرایی، محمد رنجبر، عصمت بارانی و فاطمه حسینی به عنوان گروه مشاوران جوان فرماندار بم انتخاب شدند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon