مدارس آمل توسط دانش آموزان مرمت شد

مدارس آمل توسط دانش آموزان مرمت شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر آموزش و پرورش آمل از مرمت و بازسازی ۵۵ مدرسه آمل توسط دانش آموزان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آملبه نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش آمل، حمید محمد نسب در جلسه شورای آموزش و پرورش آمل از ثبت‌نام اینترنتی 51 هزار دانش‌آموز این شهرستان در سال‌ تحصیلی جدید خبر داد.

وی با بیان اینکه آمل در اجرای پروژه مهر در استان مازندران پیشگام بوده است، افزود: در اجرای طرح هجرت سه این شهرستان به عنوان نخستین شهرستان در مازندران با فعالیت 318 دانش‌آموز دختر و 236 دانش‌آموز پسر و 45 استادکار به ترمیم‌، بازسازی و مرمت 55 مدرسه آمل پرداختند.

محمد نسب با اعلام اینکه این شهرستان تاکنون توانست 51 دانش‌آموز را در سامانه این سازمان به طور اینترنتی ثبت‌نام کند، افزود: هم‌اکنون آمل با اجرای طرح پژوهش محور در هفت مدرسه ابتدایی موفق شد به عنوان پایلوت در دیگر شهرستان‌های این استان شناخته شود.

محمدنسب از اجرای آموزش تولید در برخی از مدارس این شهرستان عنوان و بیان کرد: این طرح به منظور آمادگی و شناخت دانش‌آموزان با تولید و مهارت آنها پس از فارغ‌التحصیلی در جامعه در نظر گرفته شده است تا هر دانش‌آموزی یک تولید در دست داشته باشد.

وی با اشاره به اهدای خیر بزرگوار خانواده غفاری از یک واحد مسکونی به آموزش‌وپرورش آمل بیان کرد: خانواده مرحوم غفوری این واحد مسکونی را به منظور مرکز درمانی فرهنگی بخش تخصصی قلب برای فرهنگیان اهدا کردند.

وی از بهره‌برداری چند پروژه عمرانی این نهاد قبل از آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: هم‌اکنون مقاوم‌سازی مدرسه 12کلاسه امام جعفرصادق(ع)، سالن ورزشی شهید خانزاد و چند نمازخانه مدراس این شهرستان آماده برای اعلام زمان بهره‌برداری است تا در سال تحصیلی جدید مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon