تکمیل بیمارستان آشخانه ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

تکمیل بیمارستان آشخانه 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

خبرگزاری تسنیم: مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: پارسال ۱۰ میلیارد ریال برای اجرای بیمارستان آشخانه هزینه شد و تکمیل این بیمارستان ۱۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز دارد.

علی فخرانی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد با بیان اینکه امید می رود کسری اعتبار در سال جدید مانعی برای بهره برداری از بیمارستان آشخانه نباشد اظهار کرد: تاکنون هیچ خبری از ابلاغ و تخصیص اعتبار سال 93 نیست.

وی افزود: عملیات اجرایی بیمارستان 32 تختخوابی آشخانه در زمستان 86 آغاز شد و با توجه به اینکه این بیمارستان همزمان با بیمارستان  24 تختخوابی فاروج آغاز شد اما به دلایلی هنوز بیمارستان آشخانه به بهره برداری نرسیده است.

سرپرست مدیریت فنی و اجرایی راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: شرایط اقتصادی حاکم بر کشور در چند سال اخیر و متضرر شدن پیمانکار و عدم رغبت برای اتمام پروژه یکی از دلایل تاخیر بهره برداری از پروژه بیمارستان آشخانه است.

فخرانی اظهار کرد: تغییر بیمارستان از 24 به 32 تخت و افزایش زیربنا در حدود یک هزار و 500 مترمربع نیز در این زمینه تاثیرگذار بوده است.

وی تغییرات مدیریتی درهفت سال گذشته را از دیگر عوامل تاخیر در زمان بهره برداری از بیمارستان آشخانه عنوان کرد و افزود: جابه جایی پنج مدیر کل در این مدت و گاهی اعمال سلیقه های غیر کارشناسی سبب شد تا این پروژه در موعد مقرر به نتیجه نرسد.

سرپرست مدیریت فنی  و اجرایی راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: البته کسری تخصیص اعتبار و غیرحرفه ای عمل کردن پیمانکار نیز مزید برعلت های ذکر شده است.

وی گفت: به هرحال بهره برداری ازپروژه و پاسخگویی درباره تاخیر بهره برداری از این پروژه، حق مردم شهرستان مانه سملقان است.

وی درباره اقدامات انجام شده در این پروژه اظهارکرد: اجرای خطوط انتقال و توزیع آب، برق و گاز، اتمام رفع نواقص موتورخانه مرکزی خرید و راه اندازی بوستر پمپ های آب رسانی و شروع تست شبکه آب رسانی ساختمان اصلی از جمله مهم ترین اقداماتی است که تاکنون در این پروژه انجام شده است.

فخرانی افزود: نصب کفپوش های اتاق عمل نظافت نصب تابلوهای برق اتاق هواساز در حال انجام است.

وی تصریح کرد: برای بهره برداری از بیمارستان یک سری تجهیزات از جمله مولد برق، ترانس های برق بوستر پمپ آتش نشانی و سینک های اسکراپ مورد نیاز است که باید خریداری شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon