رژیم صهیونیستی به زودی تسلیم مقاومت می‌شود


رژیم صهیونیستی به زودی تسلیم مقاومت می‌شود

خبرگزاری تسنیم: هرساله طنین ندای آزادی قدس شریف از حلقوم آزادی خواهان جهان به گوش استکبار جهانی می‌رسد و انشالله رژیم صهیونیستی به زودی تسلیم مقاومت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، راهپیمایی روز جهانی قدس هرساله با شکوه بیشتری در سراسر جهان با حضور مسلمانان روزه دار و آزادی خواهان کشورهای مختلف برگزار می‌شود و سال به سال بر شکوه و عظمت آن افزوده می‌شود که علاوه بر امت مسلمان پیروان دیگر ادیان الهی نیز به صحنه می‌آیند و فریادهای خود بر سر رژیم صهیونیستی فرود می‌آورند.

مردم انقلابی و ولایت مدار خوزستان نیز هر ساله با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای لبیک می‌گویند و با مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین ابراز همدردی می‌کنند.

حماسه‌ای بزرگ برای آزادی قدس شریف

اکنون نیز که در آستانه روز جهانی قدس هستیم مردم خوزستان آماده شده‌اند تا یک بار دیگر انزجار خود از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی را فریاد بزنند و ندای عدالت خواهی و دفاع از مظلوم خود را به گوش جهانیان برسانند.

شخصیت‌ها، نهاد‌ها، هنرمندان، ورزشکاران، دانشگاهیان و اقشار گوناگون مردم خوزستان آمادگی خود برای حضور دشمن شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس را اعلام کرده‌اند و برای حضور در این حماسه به یاد ماندنی لحظه شماری می‌کنند.

عدنان بوعذار، دانش آموز 18 ساله هویزه با بیان اینکه با افتخار در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنم اظهار کرد: ما با آرزوی آزادی قدس شریف در این حماسه بزرگ حضور می‌یابیم.

وی افزود: حضور در راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت بالاتری برخوردار است زیرا که رژیم صهیونیستی حملات ددمنشانه‌ای را بر علیه مسلمانان بی‌دفاع ساکن در غزه انجام داده است و آنان را به خاک و خون کشید بنابراین ما باید با حضور خود این جنایات را محکوم کنیم.

عبدالرضا نوری، سرپرست فرمانداری شهرستان رامشیر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: مردم رامشیر نیز پا به پای ملت ایران در راهپیمایی روز قدس حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در 2 نقطه از شهرستان رامشیر برگزار می‌شود، افزود: راهپیمایی در شهر رامشیر از ساعت 12 و 30 دقیقه ظهر آغاز می‌شود.

رئیس شورای اداری رامشیر تصریح کرد: راهپیمایی در رامشیر از پارک خلیج فارس آغاز می‌شود و در خیابان 22 بهمن، خیابان جمهوری اسلامی و خیابان امام خمینی (ره) ادامه می‌یابد و سپس مردم این شهر در مسجد امام خمینی (ره) تجمع می‌کنند.

وی از برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهر مشراگه از توابع شهرستان رامشیر خبر داد و گفت: این راهپیمایی از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

نوری اضافه کرد: مسیر راهپیمایی روز قدس در شهر مشراگه دبستان شهید عون خالدی، خیابان امام علی (ع)، خبایان شهید عون خالدی، مسجد امام موسی کاظم (ع) است.

حضور حماسی مردم را ثبت می‌کنم

اسفندیار صالحپور از جوانان مسجدسلیمانی نیز می‌گوید: ضروری است که همه مسلمانان در راهپیمایی روز قدس حضور یابند و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام کنند.

برادر شهید اسفندیار و مهران صالحپور اضافه می‌کند: با جنایت‌های بی‌شرمانه‌ای که رژیم صهیونیستی در غزه انجام داد راهپیمایی روز جهانی قدس امسال خیلی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است و مطمئن هستم که ملت‌های مسلمان به ویژه مردم ایران باشکوه‌تر از هر سال در این راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند.

میلاد نگراوی از جوانان خرمشهری نیز با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: برای اینکه استکبار جهانی فکر نکند در قبال برادران مسلمان خود در فلسطین سکوت کرده‌ایم و جنایات رژیم اشغالگر قدس را تایید می‌کنیم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنیم.

این هنرمند خرمشهری عنوان کرد: هر کس در روز قدس وظیفه‌ای دارد و بنده نیز به عنوان عکاس در این راهپیمایی حضور می‌یابم تا صحنه‌های به یاد ماندنی حضور حماسی مردم در این راهپیمایی را ثبت کنم.

حضور در راهپیمایی را وظیفه خود می‌دانم

ابوذر کاظمی، مدیرعامل باشگاه ورزشی سپاهان هفتگل نیز گفت: به خاطر اینکه روز جهانی قدس از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) نامگذاری شد و ایشان گفته‌اند که باید در این راهپیمایی شرکت کنیم هر ساله حضور می‌یابم.

وی افزود: بنده تا هر زمانی که راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار شود وظیفه خود می‌دانم که در آن حضور یابم و انزجاز خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کنم.

لحظه شماری برای حضور در راهپیمایی روز قدس

مجید زنگنه، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شوشتر، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوشتر اظهار کرد: مردم شهرستان شوش‌تر همپای ملت‌های مسلمان و آزاده در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم شوشتر برای محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در راهپیمایی روز قدس لحظه شماری می‌کنند، بیان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در 4 شهر از توابع شهرستان شوشتر با حضور آحاد مردم روزه دار برگزار می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شوشتر عنوان کرد: در شهر شوشتر راهپیمایی روز جهانی قدس از مسجد ناصرالدین در خیابان آیت الله طالقانی آغاز می‌شود.

وی ساعت آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در شوشتر را 11 صبح روز جمعه سوم مرداد اعلام کرد و افزود: این راهپیمایی به سمت میعادگاه وحدت مسجد جامع و محل برگزاری نمازجمعه به طول 3 کیلومتر انجام می‌شود.

برگزاری راهپیمایی روز قدس در بخش شعیبیه

زنگنه در ادامه یادآور شد: راهپیمایی روز جهانی قدس در بخش شعیبیه با مرکزیت شهر گوریه در شهرستان شوشتر نیز برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر گوریه از ساعت 11صبح از حوزه مقاومت بسیج حضرت امام موسی کاظم (ع) آغاز می‌شود و تا مصلای نمازجمعه این شهر ادامه دارد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شوشتر از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر شرافت خبر داد و گفت: این راهپیمایی با حضور اقشار گوناگون مردم ساعت 11 صبح روز جمعه سوم مرداد ماه از مسجد سمندی این شهر آغاز می‌شود.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر شرافت

وی بیان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس شهر شرافت تا مسجد جامع این شهر ادامه دارد و حجت الاسلام وفایی‌پور از روحانیون منطقه سخنران این برنامه است.

زنگنه در ادامه به بیان مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در بخش میان آب شوشتر پرداخت و گفت: این مراسم ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از بخشداری میان آب آغاز خواهد شد و تا حوزه مقاومت بسیج حضرت امام محمدباقر (ع) ادامه می‌یابد.

وی عنوان کرد: در راهپیمایی روز جهانی قدس بخش میان آب، حجت الاسلام پورحمیدی، رئیس ادره اوقاف و امور خیریه شوش‌تر سخنرانی می‌کند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شوشتر در پایان از همه اقشار مردم به ویژه جوانان و نوجوانان خواست به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

رژیم صهیونیستی تسلیم مقاومت می‌شود

سید راضی نوری، نماینده مردم شوش دانیال در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه محاصره غزه غیر منصفانه است اظهار کرد: مردم فلسطین به این کار‌ها عادت کرده‌اند ولی با مقاومت به نتیجه نهایی که نصرت خداوند است دست پیدا می‌کنند.

وی افزود: این امتحانی است برای کشورهای مدعی صلح، مدعی حامی فلسطین و سران کشورهای مرتجع عربی که در منطقه حضور دارند و به ظاهر و به اسم مسلمان بر ملت‌های مسلمان منطقه حکومت می‌کنند.

نوری تاکید کرد: رژیم صهیونیستی چاره‌ای جز پذیرش شرایطی مدنظر مقاومت ندارد و به زودی تسلیم آنان می‌شود.

وی تصریح کرد: همین که مقاومت به وسیله تک تیر انداز، نیروهای رژیم اشغالگر قدس را می‌زند خودش یک پیروزی برای ملت فلسطین است.

نماینده مردم شوش دانیال در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: فلسطینی‌ها روز به روز قوی‌تر می‌شود به شرط آنکه متحد باشند و به خدا توکل کنند که در این صورت نصرت الهی نصیب آن‌ها می‌شود.

آمادگی مردم ماهشهر برای حضور در راهپیمایی

قاسم شبانی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ماهشهر نیز بر آمادگی مردم این شهرستان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و گفت: امسال نیز این راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم در ماهشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: در ماهشهر راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت 12 ظهر روز جمعه از فرمانداری این شهرستان در خیابان آیت الله طالقانی آغاز و تا مصلای نمازجمعه ادامه می‌یابد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ماهشهر بیان کرد: در این برنامه حجت الاسلام صبوحی‌نژاد از اساتید حوزه و دانشگاه سخنرانی می‌کند.

وی در ادامه از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرک طالقانی ماهشهر خبر داد و گفت: این برنامه نیز از ساعت 12 ظهر از ورودی شهرک به سمت مصلای نمازجمعه برگزار می‌شود.

گزارش از حسین یزدی

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon