بهروان: باشگاه‌ها باید قرارداد اعضای کادر فنی را هم اعلام کنند

بهروان: باشگاه‌ها باید قرارداد اعضای کادر فنی را هم اعلام کنند

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تمامی باشگاه‌ها باید رقم قرارداد تمامی بازیکنان و کادر فنی خود را اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، غلامرضا بهروان در پایان تورنمنت جام شهدا گفت: این مسابقات علاوه بر تکریم مقام شهدا همزمان با حمله به مردم مظلوم غزه برگزار شد که به نوعی همدردی با مردم فلسطین هم بود. باید این مسابقات را در سال‌های آینده هم برگزار کنیم.

وی افزود: از 4 تیمی که در این مسابقات شرکت کردند تشکر می‌کنم. این مسابقات برای این تیم‌ها دیدارهای تدارکاتی خوبی بود و تماشاگران شاهد بازی‌های باکیفیتی بودند؛ البته نمی‌گوییم که مسابقات بدون عیب و نقص بود.

 رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره حاشیه‌های دیدار فینال تأکید کرد: 2 تیم لیگ برتری برای پیروزی و کسب جام باارزش که نام شهدا را بر خود داشت وارد زمین شدند و تماشاگران هم بازی باکیفیتی را هم دیدند اما شاید بازی کمی از یک دیدار دوستانه جدی‌تری شده بود.

بهروان درباره درگیری بر روی سکوها گفت: سازمان لیگ هماهنگی‌های لازم را برای این مسابقه انجام داده بود. البته متولی مسابقات بنیاد شهید بود اما ما در بخش مسائل فنی همه تلاش خود را انجام دادیم تا مسابقات به بهترین نحو برگزار شود.

وی درباره وضعیت ورزشگاه تختی گفت: این ورزشگاه نقایصی دارد که باید آنها را برطرف کنیم تا مشکلی ایجاد نشود.

بهروان درباره ورزشگاه میزبان دیدارهای نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: روز یکشنبه آینده گروه بازرسی را به مسجدسلیمان خواهیم فرستاد تا آخرین وضعیت ورزشگاه این تیم با تغییراتی که در آن صورت گرفته را رصد و تصمیم‌گیری کنیم.

بهروان در مورد اینکه باشگاه‌ استقلال رقم قرارداد کادر فنی یا تمامی بازیکنان خود را اعلام نکرده‌، تأکید کرد: خواهان انتشار قرارداد تمامی بازیکنان و کادر فنی شده‌ایم و این کار باید از سوی تمامی باشگاه‌ها انجام شود. تعداد زیادی از باشگاه‌ها این کار را انجام داده‌اند اما اگر باشگاه‌ها این کار را عملی نکنند سازمان لیگ در این مسئله ورود و قراردادها را خودش اعلام خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به دستور وزیر ورزش و جوانان و همچنین وزارت صنایع که 11 تیم را در زیرمجموعه خود دارد همه آنها باید ارقام قراردادها را در سایت خود اعلام کنند و هر قراردادی که اعلام نشود سازمان لیگ آن را منتشر خواهد کرد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد مشکل ورزشگاه آزادی با دو باشگاه پرسپولیس و استقلال درباره اجاره بهای بالای این ورزشگاه در هر بازی گفت: مشکل این ورزشگاه برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon