سرمایه‌گذاری در صنعت مخابرات باید بیشتر شود

سرمایه‌گذاری در صنعت مخابرات باید بیشتر شود

خبرگزاری تسنیم: وزیر ارتباطات در دیدار با اعضای سندیکای صنعت مخابرات گفت: سیاست دولت تدبیر و امید ورود و دخالت در کار بخش خصوصی نبوده و نیست بلکه تلاش می‌کند تا به عنوان حامی بخش خصوصی بیشتر جنبه نظارتی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با اعضای سندیکای صنعت مخابرات و فعالان بخش خصوصی در حوزه مخابرات، اظهار کرد: هدف اصلی از اینگونه جلسات تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در حوزه ICT است. در این جلسه عنوان کردم که تصمیم این وزارتخانه حمایت از بخش خصوصی است و در این بخش ما قصد تصدی‌گری نداریم.

وی عنوان کرد: در واقع سیاست دولت تدبیر و امید ورود و دخالت در بخش خصوصی نبوده و نیست بلکه تلاش می‌کند تا به عنوان حامی بخش خصوصی بیشتر جنبه نظارتی داشته باشد.

او همچنین افزود: در این جلسه از حاضرین صنعت مخابرات خواستم سرمایه‌گذاری بیشتری در این حوزه انجام دهند و ارتباط مستمر با مجامع علمی و دانشگاهی در جهت گسترش فضای اشتغال، کسب‌و‌کار و زمینه‌های حرکت به سمت توسعه پایدار در حوزه ICT داشته باشند.

در این نشست نصر الله جهانگرد رییس سازمان فناوری اطلاعات هم گزارشی از وضعیت شبکه‌ ملی اطلاعات و روند پیاده‌سازی آن در کشور و تلاش همه جانبه وزارت ارتباطات برای به انجام رساندن این شبکه تا پایان برنامه پنجم ارایه کرد. در انتها نیز با توجه به ظرفیت مناسب بخش خصوصی خواسته شد که نقش و سهم موثری در اجرای شبکه ملی اطلاعات داشته باشند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه
آسیاتک