اعراب حامی صهیونسیم به زودی توسط اسرائیل سرنگون می‌شوند


اعراب حامی صهیونسیم به زودی توسط اسرائیل سرنگون می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه نیر گفت: نباید اعراب از این رژیم حمایت کنند چرا که باور همگان بر این است که فزون طلبی صهیونیست ها دامن کشورهای عربی و صعودی را فرا می گیرد و آن ها در قدرت پوشالی صهیونیسم گرفتار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نیر، حجت الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه های نماز جمعه نیر اظهار کرد: امت اسلامی در حالی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با زبان روزه و در گرمای  تابستان به صحنه آمدند تا به فرموده قرآن و اهل بیت در حمایت از مظلومان و مستضعفان حضور پرنگ داشته و با این حضور کمر استکار و صهیونیسم را بشکنند.

وی با بیان این که همه جنایت های امروز در عالم اسلام و جهان بشریت منبعض از نگاه صهیونیستی-آمریکایی است گفت: تازمانی که این نگاه بر عرصه های بشری سایه بیندازد باید منتظر فتنه ها و برخی حرکت های ناجوانمردانه بود.

مقدسی تکلیف امت اسلامی را در مقابل این توطعه ها تکلیف پشتیبانی و حمایت از مظلوم و تلاش برای از بین بردن مستکبران اعلام کرد و افزود: جنایاتی که امروز از رژیم صهیونیستی سر میزند در هیچ دوره تاریخی اتفاق نیوفتاده و این اوج هولوکاست معاصر است که امروز در غره اتفاق می افتد.

خطیب جمعه نیر تصریح کرد: این رژیم جعلی که از اولین روزهای تشکیلش ماهیت آن را با خونریزی ،تجاوز و تحدید و کشتار بسته است نه تنها به کشورهای عربی بلکه به خود اروپایی ها و آمریکایی ها نیز رحم نمی کند و هر روز بر دامنه جنایاتش می افزاید.

وی بیان کرد : نباید اعراب از این رژیم حمایت کنند چرا که باور همگان بر این است که فزون طلبی صهیونیست ها دامن کشورهای عربی و صعودی را فرا می گیرد و آن ها بالاخره در چنبره قدرت پوشالی صهیونیسم گرفتار می آیند.

امام جمعه نیر خطاب به برخی از افراد که در حمایت از غره به ملت ایران ایراد می گیرند گفت: این ایراد گیری ها از نوع وارد کرده شک  شبهه به تکلیف انسانی است که شریعت ما همه مسلمانان را پشتیبانی دعوت می کند.

وی با یادآوری نزدیکی عید فطر و برپایی باشکوه این نماز عید سعید افزود: در روایات و  احادیث از روز عید فطر به عنوان یوم جایزه و پاداش یاد شده است.

خطیب جمعه نیر قدر دانستن روزهای پایانی ماه رمضان و شب عید فطر را به عنوان شب با فضیلت برای احیا در مساجد تکایا گفت: همه ما می توانیم از سفره برکت الهی در روزهای باقی مانده رمضان بیشتر و بهتر استفاده کنیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon