فلسطین در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی قرار دارد

فلسطین در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی قرار دارد

خبرگزاری تسنیم: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به حوادث ظالمانه‌ای که توسط اسرائیل برای مردم بی‌دفاع فلسطین به وجود آمده اشاره کرد وگفت: روز قدس نه تنها مسلمانان بلکه سایر مکتب‌های الهی را نیز به فریاد درآورده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی امروز در مراسم روز جهانی قدس در جمع مردم شهرستان درمیان گفت: انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس هنر بزرگ امام امت است که در این روز بزرگ مسلمانان را در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان اسلام به پا خواند.
وی بیان کرد: مردم فلسطین باید همانند هرجای دنیا که سرنوشت خود را تعیین می‌کنند آن‌ها نیز باید خود سرنوشت‌شان را مشخص کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) گفت: روز قدس روز باور بشریت است که می‌توان در برابر استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی کرد.
وی با بیان این‌که همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: «مسلمانان باید آگاه باشند»،  گفت :به طور قطع پشت داعش و جریان تکفیری‌ها، آمریکا و انگلیس قرار دارند و اسلامی که طاغوت با صهیونیسم می‌سازد و در خدمت طاغوت است، اسلام طاغوتی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی روز قدس را یک نماد دانست و افزود:  آنچه امروز مهم است این بوده که فلسطین در خط مقدم جهان اسلام در مبارزه با استکبار جهانی قرار دارد.

حجت الاسلام نوفرستی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد و افزود: شما از جنایات رژیم صیهونیستی انزجار خودتان را نشان دادید و این همراهی و لبیک به فرمایشات امام امت و مقام معظم رهبری و دستور اسلام به مسلمانان مبنی بر ایستادگی در مقابل ستمگران است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon