مجامع بین المللی پاسخگوی سکوت خود در برابر کشتار مردم غزه باشند


مجامع بین المللی پاسخگوی سکوت خود در برابر کشتار مردم غزه باشند

خبرگزاری تسنیم: استاد حوزه علمیه قم گفت: سران کشورهای اروپایی و عربی اغلب صهیونیسم است و با حمایت‎های خود سبب خون‎ریزی در فلسطین شده اند که باید روزی جوابگوی حمایت ها و سکوت خود باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازدورود، حجت الاسلام احمدی تقوی امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان دورود اظهار کرد: در فرهنگ ناب اسلامی به قدس و مسأله فلسطین نگاه خاص و ویژه ای وجود دارد زیرا مسجد الاقصی نخستین قبله گاه مسلمانان عالم است.

وی افزود: امروز شاهد آن بودیم که موجی عظیم در میان ملت ایران به وجود آمده و انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم صهیوینستی نشان داده‌اند.

حجت الاسلام تقوی تصریح کرد: ما باید نسبت به فلسطین و مواضع مسلمانان در این کشور شناخت عمیق و کلی داشته باشیم  زیرا این منطقه به دلیل وجود مسجد الاقصی یک منطقه معمولی به شمار نمی رود  همچنین فلسطین زادگاه انبیا و بزرگان درگاه الهی است.

استاد حوزه علمیه قم ضمن محکومیت سکوت مجامع بین‎الملل عنوان کرد: سران این کشورها اغلب صهیونیسم است و به این واسطه با حمایت‎های خود سبب خون ریزی در فلسطین شده است.

تقوی رمز پیروزی مسلمانان را حرکت در مسیر درست دانست و افزود: می‎توان با تکیه بر مقاومت بر رژیم غاصب صهیونیستی غلبه کرد.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: مسأله فلسطین مهم ترین مسأله جهان اسلام است و ما باید با تعصی از دستورات رهبر کبیر انقلاب حمایت همه جانبه خود را از این ملت مظلوم اعلام کنیم.

تقوی با بیان این مطلب که 66 سال از دست‎اندازی رژیم صهیونیستی به فلسطین می‎گذرد، اضافه کرد: مردم فلسطین از آن پس آواره بیابان‎ها شده و در زیر چادرها سرگردان هستند.

وی اظهار کرد: فلسطین منطقه‎ای در قلب کشورهای اسلامی است و باید ما مسلمانان نسبت به آن احساس مسئولیت داشته باشیم.

وی با اشاره به توطئه انگلیس در منطقه فلسطین تصریح کرد: این استعمارگر پیر با توطئه خود سبب از هم پاشیدگی منطقه شده و سپس استعمار خود را آغاز کرد.

تقوی با اشاره به کینه ورزی یهود و صهیونیسم به اسلام و پیامبر خاطرنشان کرد: انگلیس با پول خود به بهانه‎های واهی این رژیم صهیونیستی را مسلح کرد و باعث شد تا حمام خون در فلسطین به پا شود.

سخنران روز قدس در شهرستان دورود با بیان اینکه ما در مقابل مردم فلسطین مسئول هستیم، بیان کرد: یکی از وجه اشتراک‎های ما قبله اول مسلمانان یعنی قدس شریف است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon