وحدت امت اسلامی سبب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود


وحدت امت اسلامی سبب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه خورموج گفت: اتحاد و وفاق ملت مسلمان در جهان درروز جهانی قدس نمایان شد چراکه وحدت امت اسلامی سبب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازدشتی، عبدالحسین مصلح درآخرین جمعه ازماه مبارک رمضان درآیین عبادی سیاسی و وحدت آفرین نماز جمعه خورموج ازحضورگسترده و کم نظیرمردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیرو اظهار کرد: امسال نسبت به سال‌های گذشته حضور مردم در راهپیمایی بسیار باشکوه‌ترو پرشورتربود.

امام جمعه خورموج با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس با بصیرت و معنادار بود تصریح کرد:  ملت‌های مسلمان امسال در حال در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شردند تا به رهبر معظم انقلاب اسلامی بگویند ما در همه لحظه‌ها آماده دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی هستیم و از هیچ کوششی فروگذاری نمی کنیم.

مصلح تصریح کرد: ملت مسلمان ایران نشان دادند که به آرمانهای امام و رهبری پایبندند و در حمایت از مظلومان پیرو مولای خود امیرالمومنین علی(ع) هستند.

وی بیان کرد: افزایش حملات و کشتار مردم مظلوم فلسطین درماه مبارک رمضان و نزدیک بودن روز قدس نشانه حماقت استکبار است زیرا بیش ازگذشته مردم مسلمان جهان را عصبانی کرده وسبب شده در راهپیمایی شرکت کنند.

امام جمعه خورموج با بیان این که نظر امام و رهبری سرنگونی رژیم صهیونیستی است  تصریح کرد: این رژیم چون نامشروع و غاصب است باید محو شود و ایران اسلامی الگوی صحیح مقاومت و راه رسیدن به پیروزی را به جهان صادر کرده است.

وی بیان کرد: طبق بیانات اخیر رهبری مقاومت، مبارزه و دفاع مسلحانه راه فعلی ایستادگی در مقابل صهیونیست ها است و هر قدر مجهزتر مقاومت صورت گیرد قدرت بازدارندگی بیشتری دارند

مصلح افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند یکی از برکات این نهضت وانقلاب اقامه نماز جمعه است ازاقامه نمازجمعه و جماعات که بیانگرسیاسی نماز است هرگزغفلت نکنید.


انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon