مستکبران از برگزاری رفراندوم در فلسطین وحشت دارند


مستکبران از برگزاری رفراندوم در فلسطین وحشت دارند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی گفت: مستکبران از برگزاری رفراندوم در فلسطین وحشت دارند چرا که اگر رفراندم برپا شود مردم فلسطین پیروز میدان می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ممسنی، نوذر شفیعی در مراسم راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: طرح همه‌پرسی که مقام معظم رهبری پیشنهاد داده طرح، فوق‌العاده منطقی و دموکراتیک و سازگار با مبانی سیاست روز جهان است که اگر عملیاتی شود نتیجه خوبی برای مردم فلسطین به همراه دارد.

وی افزود: آنچه درغزه می گذرد احساسات همه را جریحه دارکرده است ما وقتی که صحنه‌های کشته شدن کودکان بی‌گناه فلسطینی را می بینیم احساس می‌کنیم که فرزندان خودمان را دارند با بی‌رحمی و وحشی‌گری   از بین می‌برند.

عضوکمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه عمل اسرائیل یک عمل غیرانسانی است، گفت: این کشتار یک نسل‌کشی به تمام معناست که ملت‌های اسلامی با شعارهای ضد اسرائیل و آمریکایی به جامعه مدنی جهانی رای  اعتماد می‌دهند و خواستار مداخله سران حقوق بشر در کارهای نابه‌جا رژیم صهونیستی می‌شوند.

وی با بیان اینکه سران ظلم در جهان مخالف برگزاری رفراندم هستند، گفت:حامیان غربی اسرائیل از جمله آمریکا به هیچ‌عنوان علاقه‌ای به برگزاری همه‌پرسی  و رفراندم ندارند.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام مردم جهان از این طرح استقبال می‌کنند اما دولت‌هایشان با آن مخالفت کرده چرا که با این کار جایگاهشان را در نظم سیاسی آمریکایی از دست می‌دهند.

وی افزود: برگزاری همه‌پرسی در سرزمین فلسطین، موضوعی است که مستکبران از آن وحشت دارند چرا که اگر کار بر مبنای رأی مردم باشد، برنده اصلی، مردم هستند همانطور که در سوریه و عراق شاهد آن بودیم.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: این حق مردم فلسطین است که سرنوشتشان را خودشان انتخاب کنند و ما باید از این حق آنان دفاع کرده و اجازه دهیم مردم فلسطین برای آینده خود تصمیم بگیرند.

شفیعی خاطرنشان کرد: نکته‌ای که در اینجا باید به آن اشاره کرد، حق فلسطینیان خارج از سرزمین‌های اشغالی برای شرکت در این همه‌پرسی است و اینکه این افراد هم باید در این رأی‌گیری مشارکت داده شوند.

شفیعی اظهار کرد: به همه این موانع باید این نکته را نیز اضافه کرد که بسیاری از کشورهای اسلامی به جهت رقابتی که با جمهوری اسلامی دارند میل ندارند طرحی را که از سوی  رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران پیشنهاد می‌شود عملی شود بنابراین از روی حسادت به مخالفت با آن می‌پردازند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon