صدای مردم غزه در سکوت رسانه‌های غربی به گوش جهانیان رسیده است

صدای مردم غزه در سکوت رسانه‌های غربی به گوش جهانیان رسیده است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه شهرستان کنگاور گفت: غزه نماد اقتدار و ایستادگی و جوانمردی است که با وجود سکوت رسانه‌های غربی صدای بی‌گناهی آنها به گوش جهانیان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنگاور، حجت‌الاسلام محمد ایوبی در خطبه‌های نماز جمعه روز قدس این شهرستان اظهار کرد: شرکت مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس برای یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین و لعن و نفرین ظالم و ستمگر و سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است که اگر تمامی مسلمانان جهان با هم متحد شوند می‌توان رژیم صهیونیستی را از  صحنه روزگار محو کرد.

امام جمعه شهرستان کنگاور با اشاره به هشت سال دفاع مقدس مردم ایران اسلامی گفت: در ایران اسلامی هشت سال جنگ بود و هیچ کشوری از ما دفاع نکرد اما ملت ایران نمی‌تواند نسبت به کشورهای همسایه خود بی‌توجه باشد و در کنار مظلومان جهان به دفاع از آنها می‌پردازد.

حجت‌الاسلام ایوبی غزه را نماد اقتدار و ایستادگی دانست و افزود: هر ساعت یک کودک بی‌گناه در غزه کشته می‌شود و با وجود سکوت رسانه‌های غربی صدای بی‌گناهی آنها به گوش جهانیان رسیده است و مردمان کمتر کشوری را می‌توان یافت که در اعتراض به حملات رژیم صهیونیستی دست به راهپیمایی نزده باشند. 

خطیب جمعه کنگاور با اشاره به نقشه‌های دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشورهای منطقه گفت: گروهک تروریستی داعش همان خوارج در زمان حضرت علی (ع) هستند و امیرالمومنین(ع) فرمودند که اینها هیچ اصل و نسبی ندارند و هدفشان ضربه زدن به اسلام است و این همان اهداف گروهک داعش است.

وی با اشاره به ویژگی‌های انسان متقین گفت: طبق فرمایش امام علی (ع) انسان‌های باتقوا دارای ایمان، اخلاص و ایثار هستند و هیچ‌گاه به دنبال گناه نیستد و در تمام کارهای خود رضای خداوند را مهمتر از همه چیز می‌داند.

خطیب جمعه کنگاور خاطرنشان کرد: انسان متقین در زندگی خود قناعت می‌کند و اهل اسراف نیست و در دل و جان انسان‌های متقین خوف به خداوند و توکل به خداوند وجود دارد.

حجت‌الاسلام ایوبی ماه مباره رمضان را به عنوان ذخیره اعمال دانست و افزود: ماه مبارک رمضان، ماه ذخیره اعمال است و همانند  سدی که آب را برای استفاده در روزهای نیاز ذخیره می‌کند تا این ماه مبارک نیز اعمال ما را برای روز نیاز ذخیره می‌کند.

امام جمعه کنگاور افزود: یک ماه بندگی خداوند و مبارزه با هوای نفس رو به اتمام بوده و عید فطر نمونه‌ای از جهاد اکبر است و ماه بندگی خداوند هم رو به پایان است و افرادی که روزه ماه مبارک رمضان را گرفتند در روز عید فطر شادی ویژه‌ای دارند.

انتهای پیام /

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon