رژیم صهیونیستی بدون کمک‌های غرب ظرف مدت یک‌ماه نابود می‌شود


رژیم صهیونیستی بدون کمک‌های غرب ظرف مدت یک‌ماه نابود می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس با بیان اینکه اسرائیل بدون کمک‌های غرب ظرف مدت یک‌ماه نابود می‌شود، گفت: اسرائیل با حمله به غزه به دنبال جبران شکست‌های خود در جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رابر، علیرضا منظری توکلی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه شهرستان رابر، با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی در هفته‌های اخیر برعلیه مردم غزه، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی یکبار دیگر کین و نفرت و خون آشامی خود علیه مسلمانان فلسطین و لبنان را با حمله گسترده به غزه نشان داد.

نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس با تاکید بر اینکه حملات رژیم صهیونیستی به غزه در ماه مبارک رمضان و بی‌پروایی آن رژیم باید زمینه تفکر مسلمانان برای وحدت اسلامی را فراهم آورد، افزود: در حالی‌که مسلمانان روزه‌دار در جای جای جهان اسلام در ماه رمضان نماز و روزه‌های خود را ادا می‌کنند، مسلمانان غزه با اشک چشم، خون و بمب‌های زهرآگین بر سر سفره‌های افطار می‌نشینند.

منظری توکلی بیان کرد: مسلمانان باید با تفکر و درایت خود کشورهای مزدور عرب منطقه را از خود برانند، زیرا آنها به همه امت‌های اسلامی خیانت می‌کنند.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه درمجلس شورای اسلامی دوران کنونی در جهان اسلام را دورانی حساس خواند و گفت: به رغم همه هجمه‌ها علیه مسلمانان در جای جای جغرافیای اسلام مسلمانان با درایت می‌توانند این هجمه‌ها را به فرصتی طلایی برای وحدت اسلامی تبدیل کنند.

منظری توکلی از فلسطین به عنوان چراغی که خداوند برافروخته، یاد کرد و افزود: هرچه زمان می‌گذرد اهمیت روز قدس و چهرۀ پلید رژیم صهیونیستی بیش از گذشته بر ملت‌های جهان آشکار می‌شود و روز قدس در تاریخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و یکپارچگی مسلمانان است.

وی تصریح کرد: جنگ غزه به نوعی جنگ بین انقلاب اسلامی در مقابل همه جبهه‌های کفر است و شکست‌های اسرائیل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ‌های متوالی که در فلسطین و لبنان داشته، سبب شده است که امروز در پی جبران آن باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس خاطرنشان کرد: رویداهای اخیر جهان اسلام مانند وحشی‌گری‌های گروه داعش در عراق و جنایات اسرائیل در غزه، حساسیت روز قدس را دوچندان کرده و شور و هیجان امت اسلامی را برای حضور در راهپیمایی روز قدس افزایش داده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon