مقاومت اسلامی، تنها راه حل مسئله فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی است


مقاومت اسلامی، تنها راه حل مسئله فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه تفرش گفت: تنها راه حل مسئله فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی بوده و راهپیمایی روز جهانی قدس نمونه ای از حمایت‌های ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اعمال ضدانسانی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، حجت الاسلام سید محمد مومنی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان تفرش بر مقاومت بیش از پیش مردم فلسطین تاکید و اظهار کرد: مقاومت مردم فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیست و استفاده از تسلیحات سبب ترس و ناامیدی اسرائیل و پیروزی مقاومت خواهد شد.

وی افزود: دشمنان فلسطین این مردم را با زبان روزه به خاک و خون میکشند و با حملات هوایی وزمینی کشتار ظالمانه و کودک کشی را در پیش گرفته اند و این سبب خشم مردم در جهان اسلام شده است.

امام جمعه تفرش تصریح کرد: هر موشکی که به غزه شلیک می شود بیش از 80هزار دلار برای اسرائیل هزینه دارد و این نشان از ترس اسرائیل از مقاومت است و باید اسرائیل با مقاومت فلسطینیان نابود شود.

حجت الاسلام مومنی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مردم مسلمان فلسطین نباید با اسرائیل صلح یا سازش کنند و تنها راه نجات سرکوبی کامل اسرائیل با استفاده از تسلیحات مقاومت است.

وی با اشاره به جنایات گروه تروریستی داعش افزود: این گروه دست نشانده رژیم صهیونیستی و ابرقدرت منحوس جهان است و این گروه باید از عاقبت صدام که نوکر خوش خدمت اینان بود عبرت بگیرند و به فعالیت های وحشیانه خود ادامه ندهند.

امام جمعه تفرش بر حضور باشکوه مردم در نماز عبادی سیاسی جمعه تاکید و تصریح کرد: حضور در نماز جمعه سبب وحدت و انسجام جامعه مسلمین می شود و این نماز از ابتدای اقامه نشان وحدت است.

حجت الاسلام مومنی نماز جمعه را حلال مشکلات در جامعه دانست و گفت: در قرآن کریم به نماز جمعه اشاره شده و نماز جمعه نماز امام زمان است و شلوغی و پرشور بودن این نماز سبب وحشت دشمنان ایران و جهان می شود.

وی افزود: 60 سال است که ملت فلسطین زیر تیغ صهیونیسم جهانی قرار دارد و هر روز بر کشتار مردم بی‌گناه افزوده می‌شود، استکبار جهانی مظلومان جهان را در گوشه و کنار دنیا یک روز در فلسطین و روز دیگر در عراق توسط گروه تروریستی داعش برای تأمین منافعش به خاک و خون می‌کشد.

امام جمعه تفرش تصریح کرد: ظلم کردن چه یک نفر نسبت به شخص دیگر و چه یک ملت نسبت به ملت دیگر نزد پروردگار عالم مذموم است و ظالمان به سزای اعمال خود می‌رسند، مقاومت مردم مظلوم فلسطین سبب پیروزی آنان بر رژیم غاصب اسرائیل می شود.

حجت الاسلام ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل در غزه و فلسطین گفت: کشتار انسان‌های بی‌دفاع در تمامی ادیان محکوم است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon