هدف از تشکیل اسرائیل مرزبندی غرب ضد اسلام و قرآن است

هدف از تشکیل اسرائیل مرزبندی غرب ضد اسلام و قرآن است

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در جمع راهپیمایان شهرستان قرچک گفت: رژیم صهیونیستی با هدف صف بندی و مرز بندی غرب، علیه اسلام و قرآن شکل گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، سید حسین نقوی در بین خیل عظیم راهپیمایان شهرستان قرچک در مورد روز قدس اظهار کرد: بسیار از مردم ازادی خواه جهان در روز قدس برای نابودی این غده سرطانی به میدان آمده اند از این رو شاهدیم که راهپیمایی روز جهانی قدس نه تنها در ایران که در بسیاری از کشورهای جهان برگزار می شود.

وی  با اشاره به مسائل عراق  افزود: خیلی از سران داعش از سران رژیم  بعث  اند  و می‌گویند ما برای جهاد این کارها را انجام می‌دهیم در حالی که جهاد در اسلام یعنی اول باید با دشمنان اسلام مبارزه کنیم و با استکبار بجنگیم , اما چگونه است که این‌ها سر تفنگ‌شان را بر رویشیعیان و  مسلمانان هدف گرفتند.

سخنگوی کمسیون امنیت ملی تصریح کرد: فتنه انگیزی بین مسلمانان یکی از این نقشه‌ها است که به وسیله راه اندازی گروه‌های تکفیری انجام می‌شود.

وی بیان کرد: گروهک تروریستی داعش به وسیله استکبار جهانی در کشورهای اسلامی ساخته شد تا به این وسیله بین مسلمانان فتنه انگیزی کنند.

نقوی حسینی گفت: حضرت امام خمینی (ره) در نخستین ماه مبارک رمضان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مردادماه سال 1358 آخرین جمعۀ ماه رمضان را به عنوان «روز قدس» انتخاب کرد, ایشان مساله فلسطین را مساله تمام جهان اسلام می دانستند و تاکید داشتند که تمام مسلمانان برای بدست آوردن هویت اسلامی خود باید به این مساله توجه ویژه‌ای داشته باشند.

سخنگوی کمسیون امنیت ملی از سکوت مجامع بین المللی در قبال ظلم و ستم روا داشته به مردم مظلوم فلسطین به عنوان سیاست های دوگانه یاد کرد و خاطرنشان کرد: قتل و نسل کشی صورت گرفته در غزه قلب هر انسانی بیدار و آگاه را به درد می آورد و سکوت مجامع بین المللی نظیر شورامی امنیت و سازمان ملل این ظلم را در حق مردم دوچندان می کند.

وی در پایان از حضور مردم شریف و آگاه شهرستان قرچک در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد.

انتهای پیام / ب

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon