رژیم صهیونیستی و آمریکا به غزه و لبنان اکتفا نمی‌کنند

رژیم صهیونیستی و آمریکا به غزه و لبنان اکتفا نمی‌کنند

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان گیلان‌غرب گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا به غزه و لبنان اکتفا نمی‌کنند امروز توسط گروهی فریب خورده با نام داعش و به نام اسلام با مسلمانان می‌جنگند, آنها به عراق نیز اکتفا نکرده و خواب مکه و مدینه را در سر می‌پرورانند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گیلان‌غرب، فرامرز اکبری در اجتماع مردم این شهرستان در راهپیمایی روز قدس با تشریح تاریخ فلسطین در پنج دوره از پیش از تاریخ تا زمان معاصر اظهار کرد: سرگذشت فلسطین مملو از رویدادهای تلخی است که کام هر مسلمانی را تلخ می‌کند.

اکبری با اشاره به اینکه جریانی که امروز بین مردم مسلمان فلسطین و یک مشت صهیونیسم وجود دارد ریشه در اعتقادات یهودیان افراطی دارد افزود: شعار نخست امام راحل(ره) در همان روزهای آغاز انقلاب اسلامی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با اسرائیل بود و امروز نیز مقام معظم رهبری مسئله فلسطین را مسئله اول اسلام اعلام می‌کنند.

فرماندار شهرستان گیلان‌غرب گفت: مقام معظم رهبری با ندای ملکوتی خود به کرات خطرات و نقشه‌های پلید این جرثومه فساد را گوشزد کرده‌اند و بیان داشته‌اند که اهداف آنها نابودی اسلام و مسلمانان است و امروز اسلام را هدف قرار داده‌اند.

اکبری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از مقاومت، حماس و اسلام کینه به دل دارد افزود: رژیم صهیونیستی و آمریکا به غزه و لبنان اکتفا نمی‌کنند امروز توسط گروهی فریب خورده با نام داعش و به نام اسلام با مسلمانان می‌جنگند و می‌توان گفت که آنها به عراق نیز اکتفا نکرده و خواب مکه و مدینه را در سر می پرورانند.

فرماندار شهرستان گیلان‌غرب تصریح کرد: حاکمان کشور عربستان اگر بخود نیایند روزی زیر پای تانک‌های رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرند ولی حکام عرب هیچ‌گاه گوش شنوایی نداشته‌اند و امروز نتیجه‌اش را نیز دارند با قتل عام مردم بی‌دفاع غزه  می‌بینند که در مقابل آن سکوت اختیار کرده‌اند.

اکبری گفت: همه تلاش‌های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی علیه اسلام و تمام جامعه مسلمانان و برای مقابله با نظام ما و قیام امام(ره) و ملت ما قرار گرفته که مقام معظم رهبری همواره دست آنها را خوانده است و نقشه‌های آنها را برملا کرده‌اند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon